Potjesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Sylvie, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind al die steken onder water nu wel wat flauw worden eerlijk gezegd...
     
  2. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    pfff zo´n ramp is het roch ook weer niet als je baby altijd vers eet dat er dan voor een weekje wat suiker in een potje zou zitten...t is niet meteen dat ze dan verslaafd eraan raken lijkt mij! En het zal echt wel meevallen gezien de wetgeving...
     
  3. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ken geen enkele wet dat er geen zout of suiker in de potjes mag. In de landen om ons heen is het ook heel normaal dat er wat zout en suiker wordt toegevoegd. Bijvoorbeeld de Duitse potjes, en Bledina.
    Nutricia voegt geen suiker toe, maar wel appelsapconcentraat. En dat heeft hetzelfde effect als suiker.
     
  4. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee, maakt niet veel uit. Ze eten er doorgaans met meer smaak van!
     
  5. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dames ik had eigenlijk gewoon tips gevraagd wat ik mijn zoontje best op vakantie te eten kon geven omdat hij fel teruggeeft van de gewone potjes olvarit. Dus of het goed of slecht is voor je kindje en wat er allemaal in zit maakt niet uit, dat maakt iedereen toch voor zichzelf uit wat je ermee doet.
    Ik heb gisteren zo een potje van Nestle gegeven en het is er redelijk goed binnengebleven. Nu weet ik natuurlijk niet of het komt omdat er al kleine stukjes in zaten of omdat hij het gewoon beter kan verdragen dan olvarit dus ga ik morgen enkele potjes met kleine stukjes kopen van olvarit om te zien of dit beter werkt.

    Groetjes !
     
  6. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    ja joh kijk gewoon wat hij het beste eet en het beste binnenhoudt!
    Is voor jullie allebei het prettigste.
     
  7. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Dit topic mag gesloten worden
     

Deel Deze Pagina