Dames, Graag zou ik rokken gaan dragen, maar wat voor model staat mooi als je een wat voller figuur hebt 42/44? Voorbeelden zijn welkom! edit: ik heb een zandloperfiguur
Vraag mij af of het met maat 42/44 nog wel zo mooi staat? Heb zelf die maat ook en ik weet het nog zo net niet.
hmmm. kokerrok is inderdaad mooi, maar ik twijfel ook. misschien toch maar eens gaan passen (of bestellen, ik hou niet zo van verkoopsters die mee kijken)
Overigens heb ik maat 52 gehad en nu zit ik op 46 en ik heb toen ook altijd gewoon kokerrokken gedragen en heb ook een zandloper figuur. Maar a-lijn en swing rokken doen ook veel voor een zandloper figuur omdat het uitloopt
Wel met een zandloperfiguur hoor! Als de borst-taille-heupenverhouding goed is kan het nog wel met maat 50.
Eens! Tailleverhouding t.o.v. schouders en heupen tussen 0.66 en 0.7 herinner ik me, maar de schouders tellen ook mee (als die heel breed zijn erbij, kun je met een kokerrok toch top-heavy worden, ondanks dat de borst-taille en taille-heup verhouding 'kloppen'.
Een kokerrok is zeker mooi met een zandloperfiguur. En dan kan dat inderdaad makkelijk met een voller figuur. Persoonlijk vind ik wel dat je billen moet hebben Een kokerrok en dan platte billen vind ik een raar gezicht (maar ja, dat is mijn mening hè )