Miskraam en nu Primolut ivm uitblijven eisprong

Discussie in 'Miskraam' gestart door mharkema, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mharkema

mharkema Lid

13 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb drie maanden geleden een miskraam gehad. Naast heel veel verdriet ging het bij mij erg stroef allemaal. Eerst pillen inbrengen om de "bevalling" op gang te brengen. Na heel veel bloedverlies en weeen bleek het nog steeds niet schoon. Na verscheidene ego's uiteindelijk na 6 weken gecuretteerd.

Alles leek daarna goed, maar ik kreeg ineens pijn aan mijn eierstokken. Vooral de linker. Naar de ha, omdat de pijn steeds heviger werd. Vooral tijdens sporten en na intiem geweest te zijn. Zijn oordeel was afwachten, want mijn eieren sprongen waarschijnlijk niet. Na drie weken nog steeds pijn en was ook al 14 dagen ongesteld, dus weer naar de ha. Ondertussen stond er ook al een afspraak bij de gyn gepland. Hij voelde dat mijn linker eierstok dik was en scheef Primolut N voor.

Ik ben nu sinds donderdag aan de Primolut, de pijn is niet minder. Bloeden wel iets. Heeft iemand ervaring met Primulut bij dezelfde klachten. Dus pijn aan eierstokken door het uitblijven van de eisprong?

2. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een vervelende nasleep zeg!

Wat ik me meteen afvraag: ben je wel bij de gyn geweest met die pijn? Ik vind het wel een beetje gek dat de huisarts dit voorschrijft zonder duidelijke diagnose en zou dan ook om een doorverwijzing voor de gyn vragen. Sterkte!

3. mharkema

mharkema Lid

13 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor 1 okt een afspraak bij de gyn en de assistente daar zei als ik meer last kreeg naar de ha moest gaan. Dus tsja... Hij voelde dat mijn eierstok dikker was en dit was de diagnose. Ik zou idd her liever 100% zeker weten, maar zo werkt het helaas niet. Als de ha geen doorverwijsbrief schrijft... Gelukkig ken ik iemand die in het ziekenhuis werkt, waardoor ik in elk geval 1 oktober terecht kan.

4. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Hmm ik kreeg primoluut ook na een curretage. Maar mijn cyclus kwam helemaal niet op gang. Ik moest toen 10 dagen (geloof ik) slikken en daarna zou ik een bloeding moeten krijgen.
    Dit gebeurde trouwens niet. Daarna werd mij de pil voorgeschreven, maar dit wou ik zelf niet. Ik ben uiteindelijk na een behandeling van de osteopaat weer gaan vloeien en kwam alles weer op gang.

Ik denk zelf dat als ik zoon verdikking zou voelen bij men eierstok ik toch wel meer druk zou zetten voor een spoed afspraak bij de gynaecoloog!!

Sterkte ik hoop dat je snel verder kunt

Deel Deze Pagina