Hallo meiden, Vandaag echo gehad, en het geslacht te horen gekregen. Maar kan er niks aan doen, ik zie het zelf niet zo duidelijk als zij. Wat zien jullie hier? Je kijkt recht tegen de billetjes aan... (Sorry voor de wazige foto, maar heb even een foto genomen van het beeld op de tv) Groetjes Setje
Ik denk het wel.. Moet eerlijk zeggen dat die van mijn zoontje veel duidelijker was. Hoever ben je hier?
Nou ik heb al een zoon, en daar zag ik het zelf ook gelijk! Maar vandaag heb ik zelf geen piemeltje kunnen ontdekken... Ik ben bijna 16 weken
Lastige foto, maar ik zie ook niet de bekende 3 streepjes...danblijven er weinig andere opties over he
Kimmytje, je ziet twee rondje naaste elkaar, en dan los daarvan een horizontaal wit streepje en dan daarboven een wit rondje... Maar er zit niks aan de twee rondjes vast... Mamabram, ja duidelijk! Maar ik kon dat vandaag niet ontdekken. Vandaar dat ik er niet zo zeker van ben eigenlijk...
Snap ik! Als ik inzoom zie ik ook geen 2 balletjes alleen maar 2 bolletjes boven elkaar. Zou ook de navelstreng kunnen zijn?
Mja, moeilijk hé, ik zou echt zeggen dat dat witte "streepje" het piemeltje is... Ben ook geen kenner hoor want moet ook steeds goed kijken op onze echo's
Nee de foto is zo waardeloos hahaha maar onder dat witte, als je goed kijkt zitten dus twee rondjes naast elkaar...
Een jochie hoor, al vind ik de laatste foto niet zo duidelijk als de foto ervoor. Kan hier absoluut geen meisje van maken.