Enige tijd geleden hebben wij online bij de Kruidvat een fiets besteld. Nu belde Distributie Centrum Nederland vorige week dat ze vrijdag (vorige week) deze zouden afleveren tussen 13.00-15.00 uur. Maar er kwam niets. Vrijdag 3x Kruidvat gebeld, continu bandje dat iedereen in gesprek was en werd ik er na 10 min op geknald.... Frusti frusti. Ander nummer geprobeerd. Hier vertelde ze dat er uberhaupt niemand werkte die dag....... Dus het online formulier ingevuld met dringend verzoek mij terug te bellen. Maandag nog NIETS. Dus de wat minder hormoongevulde partner aan het bellen geslagen. Uiteindelijk, t/m woendag 9x gebeld, 6x beloofd ons persoonlijk die dag terug te bellen. (2x binnen het uur!) Donderdag werden we gebeld, ze zouden de fiets komen afleveren morgen (vandaag dus tussen 10.00-12.00 uur!). Waarop ik zei: "dat is een week te laat". Oh is de enige reactie die ik heb gehad. GRRRRRRRR Vandaag nog niets. Om 12.10, (ja ik ben gefrustreerd!) gebeld met kruidvat, binnen een half uur zou Linda Postma mij terugbellen. EN EN... NIETS. Wie heeft er ook zo'n ervaring met online bestellingen kruidvat? Wat kan ik nog doen.... Uiteraard is de bestelling al wel betaald.
geen ervaring mee, maar ik zou geloof ik relschoppen in de winkel... is trouwens niet handig. succes.
Ik zou de bestelling annuleren en mijn geld terug eisen. Zij kunnen blijkbaar hun belofte niet nakomen en verbreken daarmee in feite het "koopcontract"dat je met ze bent aangegaan.
Ik ben nog steeds niet teruggebeld. (Ik had inmiddels al wel weer 2x gebeld en was net op zoek naar een consumentenbond) Maaaaaar een wonder is geschied. Zojuist een opgeschoten knul met de levering aan de deur gehad. Pfooeh. Toch ga ik me nog ff officieel beklagen over de gehele handelswijze. (Een mooie gepeperde brief, kan ik weer wat gevoelens kwijt ) Kan het gewoon niet onderdrukken. Maar ga zo lekker fietsen, heerlijk in dit weer! Ik was al bang dat het weer een week ruim zou gaan duren, en dan ook nog eens zo dicht tegen de bevallingsdatum. Bedankt meiden voor jullie reacties!
ik zou linea recta naar de fietsenmaker fietsen. zo'n fiets komt rechtstreeks uit de fabriek en is niet afgesteld of helemaal niks!
Ook ik heb mn fiets er vandaan (mamafiets) volgens mij van 3 weken geleden ofzo. Ik werd n x gebeld maar ik nam niet op, belde zelf terug en een lieve man stond mij te woord. Hij zou 2 daagjes er na geleverd worden. Werd ik n uur later weer gebeld dat ie de vólgende dag al zou komen ivm een afzegging! Patroes vet blij natuurlijk. En de volgende dag was ie r ook. Dus ik heb er n (hele) goede ervaring mee. Succes meid! Oja foto in mn album!
Ehhhh..... Linda Postma hier ..... Tja, eerst moest ik even naar de toilet en toen tja, glad vergeten, ben ik gewoon met pauze gegaan en vrijdag, tja je weet hoe het is, niet zo heel erg druk, wel veel mensen die bellen over levering van een over andere fiets ofzow, weet niet precies wat, maar in ieder geval, ben lekker vroeg naar huis gegaan, want vanavond ga ik lekker stappen! En het is lang weekend, dus lekker uitslapen en dan heb ik volgende week nog 4 dagen vrij opgenomen.... Ow, ik herinner me ineens dat ik totaaaaal niks heb overgedragen aan mijn collega's... oow nou ja, als het het heel belangrijk is bellen ze wel weer ..... zijn toch maar klanten .... en volgens mij hebben ze al betaald..of niet? Heb ik nou ook vergeten het antwoordapparaatbandje aan te zetten? Ow, nou ja, ben nu toch al thuis.... heb het toch niet meer zo naar mijn zin bij de Kruitvat .....