Povera en temperaturen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Tinkerbel80, May 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik weet niet of dit het juiste topic is voor mijn vraag, anders mag het verplaatst worden.

Ik heb afgelopen vrijdag een 10 dagen kuur provera gekregen van mij gyn om mijn menstruatie op te wekken. Ik doe ook nog steeds temperaturen en mijn temp is sinds afgelopen zaterdag wat hoger dan anders. Komt dat door die pillen dat iemand weet? omdat je nu een onttrekkingbloeding aan het kweken bent zegmaar of komt het gewoon door het warmere weer?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    He Tinkerbel,

In provera zit een soort van progesteron en daardoor gaat je temperatuur inderdaad omhoog... net als na je eisprong. Eigenlijk zou je pas moeten gaan temperaturen als je ongesteld wordt, dan is het weer normaal. (net als bij een gewone cyclus, je temp gaat omlaag als je ongesteld wordt).

Liefs,
    Snoopy

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik ben deze cyclus al 81 dagen aan het tempen en wou het niet ineens afbreken dus ben maar gewoon door gegaan. Ik heb nog nooit zo lang een wat hogere temp gehadvandaar mijn vraag. Bedankt voor je antwoord!

Share This Page