Kreeg zojuist een e-card van mijn vriendje daarop stond: Oh woensdag, schone dag der dagen, 's ochtends nog je rug verrekt, 's middags zieltjes dragen.... We gaan vanmiddag voor de eerste keer voor IUI...ik vond dit wel een topic waard eerlijk gezegd. Ben benieuwd hoe jullie mannen reageren op al het gepruts aan het lijf van de vrouw... Liefs Ester
Mijn mannetje heeft mij afgelopen woensdag liefdevol behandeld. Zat ik daar op het toilet van het ziekenhuis nabloedend van de operatie vloer eronder. En hij maar alles voor me opruimen en me bedje gespreid toen we thuiskwamen. Zo af en toe een lief smsje met of ik al mama ben... Het zijn zulke schatten. Maar dat komt denk ik ook omdat het bij ons (nog) geen obsessie is
Een opmerking die mijn mannetje plaatste, toen ik weer eens depri was (net gehoord dat er weer iemand zwanger was). Het duurt wat langer, zodat de baby extra mooi en lief wordt. (of iets in die trant. Hihi...weet niet meer precies)
Mijn hubbie vertelde me laatst dat zijn gezinnetje zo best al compleet is....met mij...en mijn puber....en hoewel puber niet van hubbie is, houdt hij met hart en ziel van hem...heerlijk! En mocht het er niet meer van komen, dan vond hubs dat ie zo ook al een prachtig leven had! Dan konden we heerlijk dingen samen gaan doen, reizen ofzo... En dat ie nu ook al zo onwijs veel van me houdt... Ik heb het gewoon getroffen...*sjucht*... O
Die een van mij vraagt altijd hoe ik me voel, Na afloop van een ziekhuisbezoek, of als ik weer medicijnen heb ingespoten. Alleen dat we minder vrijen omdat ik erg moe ben en veel last heb van mijn spieren door veel verkramping in mijn benen vind hij moeilijker te verteren. Greets Beeb
Onze iui is gister tegengevallen, maar het zaad is wel ingebracht, het waren er maar 100.000, maar zei mijn mannetje; ik heb er vertrouwen in we proberen het gewoon! Ik wil mezelf niet langer tegenhouden in enthousiasme, we gaan dit doen en we gaan er gewoon van genieten....
Mijn mannetje is ook altijd erg zorgzaam als ik weer eens een behandeling achter de rug heb! Toen met het hsg onderzoek dat vergeet ik nooit meer, hij mocht er niet bij zijn en ik schreeuwde het uit van de pijn, hij had gewoon tranen in zijn ogen omdat ik pijn had dat vondt ik zooooooo lief Maar ook als ik veel pijn heb, dan neemt hij vaak de rest van de dag vrij van werk om bij mij te zijn xxx Maria
Mijn vent is ook erg lief. Zo af en toe een lief smsje, of een bos bloemen en een groot chocolade ei als beloning voor de HSG waar ik erg tegenop zag. Ik geloof wel dat je relatie door dit alles sterker wordt, maar tevens ook de kans dat het kapot gaat wanneer het wel een obsessie is. Maar zo te lezen, heben wij allemaal de juiste man/partner gevonden en daar mogen we natuurlijk al heel gelukkig mee zijn. liefs, Aurelie
Die van mij is ook geweldig! (wat zijn we allemaal klef ineens zeg!) Hij noemde me altijd "zijn broedkipje" en was na punctie etc. altijd super lief! Nog hoor! Kom niet aan zijn meisje of frummel. Hij geniet echt van ons...hou zielsveel van die man!
Wat heerlijk om al die reacties te lezen. Het is toch niet niets wat we allemaal voor onze kiezen krijgen. Mijn mannetje doet echt alles voor mij. Hij is echt een schat. Gewoon een lief smsje, een bloemetje, lekker eten voor mij koken enz enz Ik voel me net een prinsesje. Dit doet hij altijd al maar na de laatste IUI (die heel erg tegen viel) bijvoorbeeld neemt hij lekker vrij en zorgt ervoor dat ik niets te kort kom. Hij zegt altijd dat uit zoiets moois toch iets moois moet kunnen ontstaan... Maar als dat niet voor ons is weggelegd, hij nog net zoveel van mij houdt en we gewoon door gaan met samen gelukkig zijn.
lief he al die mannen! Ik lag net in de beugels bij de gyn, sms hahahaha heb ook zo'n grappig geluidje, dus de gyn moest ook erg lachen, hij kon wel raden wie het was! mannetje dus..precies op het goede moment! dan word ik blij dat hij aan me denkt. Net aan de telefoon was hij ook helemaal blij! 2 eitjes!