P. Diddy

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door vlindermoeder, 25 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik zit echt helemaal in the rabbitholl.
    Word zelfs gezegt dat hij biggie en tupac heeft vermoord.
    Alle namen die vallen die betrokken zijn of slachtoffers.

Mijn lievelingsliedje was vroeger r. Kelly if i could turn back time. Daar danste ik op met mijn highschool sweet heart.
    I ll be missing you. Moest op mijn begrafenis.

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ja, hier ben ik ook intrigued! Maar wat ik raar vind is waarom worden die flessen baby olie geconfisqueerd?! Het zijn wel veel flessen maar baby olie is toch niet illegaal!? Dus waarom zou dat geconfisqueerd worden? Al met al vind ik het allemaal super heftig, alles wat “ allegedly “ gebeurd is. En idd dat ie zou hebben betaald om Tupac te laten vermoorden en Biggie aan de kant heeft gemaakt omdat hij de record label wilde verlaten?! Alles wat er met Cassie gebeurt is!!! Pfff

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Misschien dat ze willen onderzoeken wat er precies inzit. Of misschien gewoon bewijsmateriaal. Leuke set voor in de rechtzaal ofzo, haha

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Blijkbaar was het om de vloer glibberig te maken zodat vrouwen zouden uitglijden als ze weg probeerden te rennen?!

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik was net naar een uitzending aan het luisteren..

Bijgevoegde bestanden:

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik volg het ook een beetje sinds een paar dagen.
    Wat een beerput wordt er open getrokken zeg.

Heel benieuwd wat hier uit gaat komen allemaal.
    Las ook da verschillende beroemdheden al een schikking hebben getroffen, om naam zuiver te houden.(als het waar is.... want een hoop nepnieuws ook.)

En I'll be missing you is 1 van m'n lievelings liedjes. Maar daar luister je nu toch wel een beetje anders naar o_O

7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ja ik vind het heel bizar allemaal. Als 10% waar is, dan is het al verschikkelijk

Deel Deze Pagina