Op 26 april vertrekken wij richting Italië, Nu zoeken wij een goedkope overnachting ergens in de buurt van Basel, alleen ik zie door de bomen het bos niet meer, en alles lijkt al vol te zitten. Heeft iemand van jullie een adres in die buurt? We zijn met 2 gezinnen, 1 met 1 kind (van 6) en 1 met 3 kinderen (6,3,3) We willen eventueel wel bij elkaar op de kamer, of 1 kind van de 3 bij ons op de kamer, dat maakt niet uit. Het mag ook iets verder Zwitserland in zijn! Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Misschien hier eens kijken? 's Werelds beste prijsvergelijkings website met meer dan 600.000 hotels - www.trivago.nl
Hi, ik woon niet zo ver van Basel-Mulhouse vandaan. Ik raad je aan om hotels te zoeken in Mulhouse of Belfort (Frankrijk).Want tot hoeveel km mag het zijn?
Ja ik ben nu ook in de buurt van mulhouse aan het zoeken! FM1 hotel is wel goedkoop. Het is alleen maar om te slapen dus hoeft niet luxe te zijn.
Hotel in SAINT LOUIS - Adagio Access Saint-Louis Bâle (ex Citéa) wij hebben hier overnacht. hotelkamer met aparte slaapkamer voor 66 euro. ligt in st.louis frankrijk (ligt letterlijk 30 meter van basel af haha) iis ons erg goed bevallen!
Zwitserland is onwijs duur dus daar zou ik niet kijken. Mulhouse en omgeving (kleine dorpjes) heb je genoeg keus. Veel succes met het vinden van iets.