Ik maak me druk...

Discussion in 'Weer aan het werk' started by Djamila, Nov 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik zit me al de hele week druk te maken. Morgen en overmorgen moet ik tot 18uur werken en mijn man heeft dienst tot 22 uur. Voordat ik weg ben van het werk is het kwart over 6 en dan moet ik de kids nog op gaan halen. Ik moet ook nog eerst naar huis fietsen. Als ik thuis ben is het dan half 7 en voordat ik dan bij de kids ben is het 18.40uur. Ik vind het behoorlijk laat en ik laat de oudste dan bij de oppas eten. Maar ik vind het zo vervelend dat ik dan met de kids thuis kom en ze dan al bijna direct naar bed moeten. Zit al de hele tijd te denken of ik niet sneller thuis kan zijn maar ik kan niet met de auto naar het werk want dan moet ik de hele dag parkeergeld betalen en daar werk ik niet voor.
    Waarschijnlijk asl ik het morgen gedaan heb zal het allemaal wel mee vallen, en gelukkig is het maar om de week en dan vaak maar 1 of 2x per week.

Sorry voor mijn gezeur, moest het even kwijt.

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hi Djamila,

Denk dat we dat allemaal hebben, breng mijn kleine vent om 07.30 naar de creche en hij wordt pas na 18.00 opgehaald, hij krijgt dan om 18.30 de fles en gaat naar bed.
    Tja dat is het leven van een hardwerkende moeder.....
    Gelukkig is het ook bij jou niet elke dag en dus extra genieten van de dagen dat je er wel bent!

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Heb me er al een beetje bij neergelegd. Aylin eet bij de oppas en dan ben ik om kwart voor 7 daar. Dan mag ze tot half 8 op blijven en dan naar bed.

4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    En viel het achteraf mee?

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ja het viel ruze mee. Ik had het op het werk verteld en we hebben extra snel afgelsoten. was om half 7 bij de kids. En gelukkig is het niet iedere dag.

Share This Page