hallo (aanstaande) mama's, ik ben nieuw op dit forum (en wordt voor de 1e keer mama) dus ik weet niet of deze vraag al een keer aan bod is geweest.. ik zal mijn situatie even uitleggen... ik werk via een uitzendbureau als schoonmaakster op een bungalowpark ik werk onregelmatig, (toch probeer ik 16 a 20 uur in de week te maken) nou heb ik inmiddels verlof, want over 2 weken verwacht ik mijn kleintje.. nou heb ik inmiddels een wazo-uikering aangevraagd via het uwv, omdat ik een 0 urencontract hebt. vandaag het uwv gebeld, maar nu blijkt dat mijn werkgever nog steeds niet alle papieren heeft ingeleverd! erg vervelend, want ik mis nu wel inkomen, dit krijg ik straks wel met terugwerkende kracht terug! gelukkig.. nou lees ik op de site van het uwv allemaal bedrag, maximumdagloon?? minimumloon?? weet iemand hoe ik mijn uitkering zelf kan berekenen?? want ik verdiende in week 37 tot 42 max 350 euro. maar ik heb niet echt een dagloon omdat ik niet alle dagen werk. moet ik dit bedrag delen door 11 (dit zijn het aantal dagen dat ik gewerkt heb in die periode) ik kom er niet meer uit, wie kan mij helpen?? groetjes
Het is erg moeilijk om het zelf te berekenen. Wel kan ik je vertellen dat je wekelijks een betaling krijgt van hun dus niet 1x in de maand en je vakantiegeld krijg je ook direct met je "loon"