hey meiden, Ben nu in ronde 7 voor nog een kleintje... Ben nu inmiddels 6 dagen overtijd, en ook absoluut geen gevoel dat de eraan komen.. op zich hoopgevend natuurlijk... Maar test nog steeds negatief... vrijdag was de laatste... ga het vandaag weer proberen.. durf niet zo goed meer.. herkennen jullie dit? liefs X C.
dank je wel heb alleen een beetje vage verschijselen.. verder voel ik me prima.. haha je zou zeggen na 3 kindjes voel je wel wanneer het raak is.. nou ik dus niet ben wel heel moe en veel plassen, en wat meer afscheiding maar dat is het eigenlijk.. Liefs X C.
Hey meiden, Ik heb nog een keer getest vanmorgen vroeg... met kruidvat test met pipetje... zag wel vaag iets.. nu hij is opgedroogd is de 2de streep duidelijker.. Naar mijn weten is negatief helemaal blanco... ik weet het dus ff niet.. Liefs X C.
heb geprobeerd een foto te maken.. maar ik heb niet echt een super camera... maar nu 3 dagen later staat het streepje er nog steeds.. hihi had hem ff bewaard om te kunnen vergelijken.. CB digi geeft nog steeds niet zwanger aan.. dus ga vanmiddag maar weer een duopak halen.. heb bij deze test nog nooit een streep gehad bij negatief.. alleen de controle streep dan.. voor de rest blanco.. dus ik ben benieuwd. ook nog geen tekenen van naderende dus.... Liefs X C.