Een dag overtijd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by melissa 29, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal,

Ik zit met een vraag,als ik een cyclus hb van 28 dgn dan ben ik vandaag en dag overtijd,ik heb zelf het gevoel zwaner te zijn,ben met vlagen erg misselijk,heb een moe gevoel in mijn benen,en mijn buik voelt erg opgeblazen,wanneer kan i het beste een test doen?

Melissa

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Als je wil, kan je vanaf vandaag al een test doen hoor.
    Veel succes!

3. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Je kunt meteen al een test doen. Ik ben nu al een tijdje overtijd en heb ook al snel een test gedaan. Toen bleek toch echt wel dat ik zwanger ben. Vooral als je verder nooit overtijd bent moet je het zeker doen.

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes
    -------------

ja zou morgen vroeg eens tester doen
    de symtomen lijken er wel op
    alvast veel succes

groetjes

5. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Bedankt voor jullie antwoorden,ik ben erg benieuwd en een beetje bang om de test te doen wat nu als ik niet zwanger ben dat is zo'n teleurstelling.We hebben besloten om tot zaterdag te wachten met de test.Dat worden lange dagen.

Gr melis

6. weegschaaltje

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes
    ---------
    ja dan zijn er weer par daagsje voorbij he en als je dan zwanger moest zijn zijn de resultaten ook beter
    natuurlijk is het niet fijn als het niets is probeer gewoon je leventje verder te zetten want hierin krijg je meerdere kansen :D
    ik hoop dat je goed nieuws krijgt
    alvast veel succes

xxxxxxxxxjes

7. Prinsesje23

Succes met wachten. Wij zouden eerst ook geen test doen maar toen heb ik zaterdag toch een test gehaald, op het laatste nippertje. Moest het gewoon weten :) maar omdat ik het niet kon geloven kon ik dit weekend nog niet zo blij zijn dus vandaag maar weer 3 testen gehaald en hij geeft toch hetzelfde aan :) hopelijk kunnen jullie straks ook heel blij zijn.

8. weegschaaltje

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes
    -----------
    proficiat meid

geniet er van

groetjes

9. foefie

foefie Lid

Oct 16, 2008
    28
    1
    0
    Ben nu zwanger van mijn derde. Heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad, konden er soms 29 zijn, maar als het dag 30 was, was ik geheid zwanger en had dan ook een positieve test. Bij alle 3 was dit het geval.
    Succes!

10. Prinsesje23

Gefeliciteerd met jullie 3e! :) Vanaf wanneer ga je het eigenlijk zien dat je zwanger bent?

11. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik wacht idd rustig nog even een paar dagen af,en mocht het deze ronde niet gelukt zijn gaan we voor de volgende.Het is al leuk om er op deze manier mee bezig te zijn.

melissa

12. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Ik heb toch even een test gedaan en hij is negatief,zal ik me al de symptomen dan verbeelden.Zou het kunnen door mijn grote wens en het geveoel hebben echt zwanger te zijn dat daarom nu ook mijn menstrutie uitblijft.

k denk dat ik zaterdag nog maar een test doe,ik lees zo vaak dat er negatief getest wordt de eerste dagen,ik wacht het nog maar even af en blif hopen.

13. Prinsesje23

Ik heb ook al eerder een test gedaan maar die gaf ook niks aan. Toen heb ik zaterdag een test gedaan en die gaf een lichter streepje aan maar op maandag was dat gewoon een super duidelijk streepje. Het kan dus , denk ik, wel verschillen. Hopelijk heb je zaterdag meer geluk... nog even afwachten...

14. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal,

voor mijn is het wachten voorbij ,ben vandaag helaas ongi geworden,op naar de volgende ronde.

Melissa

15. melissa 29

melissa 29 Actief lid

Oct 27, 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Op naar de volgende rond

gr melissa

16. Prinsesje23

Wat jammer :( veel sces met de volgende ronde.

17. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik vind 1 dag overtijd zijn wel te weinig om meteen een test er tegenaan te gooien.

Je cyclus is natuurlijk niet altijd stipt...

18. foefie

foefie Lid

Oct 16, 2008
    28
    1
    0
    Bij mijn eerste was dat volgens mij met een week of 15, geloof ik. Maar bij verdere zwangerschappen zie je het al eerder. Bij mij was het dit keer al met 8 weken te zien geloof ik, haha! Maar dat komt ook omdat ik mijn misselijkheid in toom hou door te eten.
    Vind het persoonlijk wel leuk als het te zien is! Maar niet te vroeg...

Share This Page