contact allergieen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marline1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

mijn meisje heeft dus contact allergie door de smink wat ze met carnaval op heeft gehad
    haar gezichtje is beetje dik en rood en eczeem op der gezicht ziet er niet fijn uit:(

maar nu vroeg iemand me of ze niet ook allergies is voor onze kat
    youame heeft al allergie sinds dat ze 2 maanden is
    en het wordt alleen maar erger
    wie weet op welke leeftijd je dit kan laten testen?

groetjes marline

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Eigelijk pas vanaf 4 jaar volgens mij.
    Maar er is ook een alternatieve arts groep die dat ook kunnen testen, maar ik kan niet op de naam komen :(

Zodra ik het weer weet geef ik even een gil

3. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Als niemand het wilt testen, kun je het ook uittesten door je kat tijdje uit logeren te doen, misschien is dat een idee?

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier is Joris vorig jaar (2 jaar en 3 maanden) getest door middel van bloed op kweek via de kinderarts! Ik heb toen voet bij stuk gehouden en ze kunnen het gewoon testen, alleen doen ze dit niet gauw omdat ze er weer overheen kunnen groeien!

Ik wist zelf al (eigen ingeving) dat hij allergisch was voor honden en iets buiten. En dat kwam ook uit de test. Graspollen, honden en katten.

Dus ik zou gewoon even naar de huisarts gaan en voet bij stuk houden dat je wilt dat ze getest wordt! Uitslag duurde hier wel 4 weken!

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    brezjika de kat uit logeren gaat helaas niet mijn kat heeft erg snel last van stress en dan wordt ze weer kaal ze krijgt nu eindelijk weer wat haar

minimuisje dank je ik moet toch binnenkort met haar naar de kinderarts zal eens vragen of ze het wil doen
    begin nu echt te denken of ze voor de kat allergies is aangezien de kat nu meer binnen is en vaak bij haar ligt de eczeem wordt alleen maar erger

6. wendy77

wendy77 Actief lid

3 feb 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Laura is dus ook voor iets allergisch. Ze heeft vorig jaar 8 maanden lang gehoest!!!! 4 maanden niet gehoest en is 2 weken geleden weer begonnen met hoesten. Wij hebben onze kat wel weg gedaan. Ze is eerst uit logeren geweest, maar toen vertelde de art dat ze minimaal 4 maanden weg moest om er zeker van te zijn. Dus hebben we besloten om haar maar weg te geven. Ik ga nu ook voet bij stuk houden om haar te laten testen. Ben het hoesten echt zat!!!

7. Indy73

Indy73 Lid

14 aug 2007
    47
    0
    0
    Hoi Hoi,

Zoek even op google naar een NAET therapeut. Die testen op vanalles en het mooie is die helpen je ook vd allergieen af. Ik heb het zelf gehad omdat ik allergisch was en dat heeft heel goed geholpen. Nu loop ik met mijn dochter er omdat die zo supergevoelig is da's gewoon niet leuk meer. Van de gekste dingen krijgt ze uitslag en diarree. Ik kan het je echt aanraden.

Succes,

Gr. Indy

Deel Deze Pagina