Hai, Ik ben nu 25 weken zwanger, ik heb het gevoel dat de pijn steeds erger wordt.. met name in mijn onderrug, de pijn trekt door naar mijn rechterbeen. Volgens de fysio is er een zenuw bekeneld ofzo? Ik werk momenteel 4 dagen (kantoor baan). Het zitten doet ook pijn, bij het opstaan pijn en bij het lopen.. Ga ik binnenkort met de bedrijfsarts van mijn werk praten, kijken of ze een oplossing voor mij hebben want acht uur achter elkaar op je bureaustoel zitten, werkt averechts.... einde van de dag ben ik altijd helemaal kapot.. Ik vindt het wel een beetje eng om met die arts te praten hierover
Ja lastig, zeker omdat iemand een beetje aan je "kont" moet gaan zitten. Mijn vader is fysio en hij geeft aan dat het vooral veel rust is en veel afwisselen van houding. 8 uur zitten is zeker niet ideaal. Ik heb er zelf nog maar een heel klein beetje last van en nu ik mijn oefeningetjes doe en rustig aan doe, merk ik dat het beter gaat dan een paar weken terug! Helemaal geen gek idee om te proberen halve dagen te gaan werken. O ja, en bij mij werkte het om veel minder te lopen (ik liep minstens 45 minuten per dag in totaal) en meer op de fiets te gaan. Heb je wel een lekkere stoel om in te zitten? Dat kan ook helpen!
halve dagen gaan werken en zeker niet langer dan een uur achter mekaar zitten, ik heb het ook al vanaf ongeveer 12 weken en het word steeds erger helaas en ik zit achter de kassa dus dan zeg ik gwn dat ik naar de wc moet ofzo gwn even een loopje maken. heel veel sterkte ik weet wat je voelt