Hai! Ik zit constant te malen in mijn hoofd.. Het zit zo: Ik heb een optie voor een winteronvakantie ( zoooo zin aan de zon!!). Het is een optie voor Maspalomas ( Gran Canaria) Bungalowpark Calimera Esplendida. 10 dagen , all inclusive , voor 2 volwassenen en 1 kind van 2.5 en een baby. Omdat wij eigenlijk nog nooit naar het buitenland zijn geweest heb ik echt geen idee of het een goede optie is. De medewerkster h reisbureau zegt van wel maar ja.... We betalen 2600 euro in totaal. Het laat me maar niet los.. Wel of niet doen??? Thanks alvast!!
Hoi, Het is een veel geld maar als jij me kan doorgeven wat de vertrekdatum is dan kan ik voor checken of het duur is of niet. Want de vertrekdatum kan veel verschil maken. De prijzen kunnen per dag verschillen. In de kerstvakantie liggen de prijzen sowieso ook veel hoger dan bijvoorbeeld in januari. Ik heb een eigen reisbureau aan huis en kan ook nu (dus zondag) in alle systemen, beschikbaarheid en prijzen checken. Dus ik kan het zo voor je nakijken. Laat me dan ook even weten of het een 2 kamer of 3 kamer bungalow is. je mag me ook een pb sturen groetjes
Ik vind het nogal duur ja. Wij gaan in februari weg, ook met een kindje van 2 en zitten allinclusive in een 5 sterren hotel in Egypte voor iets meer dan 1600 euro.
Ligt ook erg aan de vertrekdatum. Ik moet in de schoolvakanties op vakantie (juf) en betaal dus al gauw dat bedrag....
Ik vind het heeeeeeeeeeeeel duur! Toevallig ben ik nu ook aan het kijken voor een 10 daagse vakantie op gran canaria... Ik wil vliegtickets (ryanair) en appartement los boeken (booking.com) wij willen gaan rond half Juni.. alles bij elkaar zijn wij dan nog geen 600 euro kwijt. Dit voor ons 2tjes en een dreumes van dan 21 maanden.
We hebben het toch geboekt maar nu voor 2300. Dit is wel bij een 3sterren , all inclusive bugalowpark. @ Mumtob; jullie zitten natuurlijk in aan appartement. En hebben 1 kindje. Wij hebben een 3 kamer bungalow, dit scheelde al 300 euro met een 200kamer bungalow. Een appartement, dan kun je ook 2 of 3 hoog zitten en dat zag ik echt niet zitten. Dus de vergelijking klopt niet helemaal.. Groetjes Jellie We gaan heeeeerlijk, mama en papa hoeven verder niets te doen behalve genieten van de kids en van elkaar!!
De vergelijking klopt niet helemaal idd, maar het verschil tussen 600 euro voor 2 weken en 2300 euro voor 10 dagen vind ik nogal! Maar wens jullie een hele fijne vakantie!!