Hallo!! Hier 14 weken zwanger en mijn hormonen zitten me echt af en toe in de weg.. Ik slaap slecht borsten en buik liggen al in de weg en kan af en toe zo sago zijn dat je er zelf irritant van wordt.. Iemand tips ertegen want vooral mijn schat is de pineut en ik kan gewoon niks tegen dat gevoel doen!! En wie heeft/had dit ook.. Dit had ik bij mijn eerste totaal niet!
Je hebt er ook geen ruk aan.. je partner nog minder... Ik heb t ook... Heb je ook niks aan... Mits t n troost is.. t gaat over... Ooit... Ff afkloppen..
Ja is zo inderdaad je moet het ook gewoon maar accepteren denk maar merk dat ik dus minder kan genieten dan in mijn eerste zwangerschap maar wie weet gaat dit ook weer over een paar weekjes beter jij ook succes!!!
Hoe herkenbaar! Hier ook onwijs last van m'n humeur, voor ML niet echt leuk.. Ik hou me telkens maar voor dat t wel overgaat... Heb je geen reet aan, maar je bent zeker niet alleen!
Pfff ben stront chagarijnig.. Nix wil en iedereen is irritant en zegt precies de verkeerde dingen.. Voor mij is het eind hopelijk in zicht.. Hoop dat jouw hormonenstorm eerst weer minder wordt... Echt zo vervelend.
Ja rot he!! Zou het nou nog kunnen dat als je zwanger bent van een jongen dat het minder is dan bij een meisje of niet haha ben maar aan het verzinnen.. Thanks meiden!! Jullie ook nog ff sterkte ermee
Haha ik ben ook zo down en sjaggi..nergens zin in..en hier ook 14 wk... Ik heb nu vakantie en hang alleen maar in mn joggingpak op de bank..
Dit is mijn derde zwangerschap maar nog nooit zó sachie geweest, ik schaam me gewoon Ik kan écht niks hebben, erger me aan alles en zou het liefst de hele dag op de bank hangen voor de buis met vooral niemand om me heen! Ik zeg ook dingen dat ik denk ... Was ik dat Mijn vriend zei vandaag nog; als ik je nu boos achter me aan krijg ga ik écht wel rennen
Uhm Hier ook....gelijk op de kast en discussies eindigen in schreeuwen en huilen. Ben er totaal niet trots op. Wat mij helpt is acceptatie...het hoort erbij...en geregeld even huilen haha..ik ben in verwachting van een meisje...zou er best mee te maken kunnen hebben denk ik..
Oh dat herken ik wel ja morgen 15 weken, maar ben toch chaggie. Kan ook even geen mensen uitstaan om me heen haha. Ach ja het zal wel over gaan hoort erbij .
Ik ben ook gigantisch chag. de hele dag. En toch wordt het een jongen! Dus denk ni dat da er mee te maken heeft.
Herkenbare verhalen hier. Ik ben nog niet zo lang zwanger maar al dik een week chaggo. Probeer mezelf in te houden richting mn vriend, maar dat is soms best lastig, de chagrijnige antwoorden zijn er uit voordat ik het weet