Zwanger? Schijnzwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liedjepiedje, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb een vraag:

Ik ben vandaag 6 dagen overtijd met mn menstruatie. Ik heb al sinds 1,5 last van mijn darmen. Ik voel ze constant rommelen. Niet pijnlijk, maar ik heb dit nooit eerder gehad. Verder heb ik met vlagen een gevoel van misselijkheid. Als ik bijvoorbeeld sta te koken dan voel ik me heel misselijk, maar ik hoef nooit over te geven. Als ik eenmaal aan het eten ben, heb ik er ook geen last meer van.
    Smorgens heb ik veel eerder trek dan normaal.
    Ik heb geen last van mijn borsten, behalve dat mijn tepelhoven veel groter zijn dan normaal. Ik heb last van veel witte afscheiding gehad, dit is nu al minder. Af en toe heb ik een dagje diarree. En ik heb troebele urine. Met kleine bruine korreltjes erin (lekker praatje :) ) Heb ik anders nooit!
    Mijn testen zijn alleen negatief.
    Maak ik mezelf gek? Dit is namelijk nog maar de eerste keer dat we gestopt zijn met anti-conceptie. Kan het schijnzwanger zijn? Ik hoor het graag van jullie!

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi hoelang ben je gestopt met de pil?
    Het kan zijn dat je bij je eerstvolgende cyclus zeer onregelmatig bent en je kan heel lang je regels niet krijgen zonder dat het een betekenis heeft.
    Je pil zorgt ervoor dat je ei niet komt dus als je stopt moet je lichaam dit wel zelf gaan doen (een eiersprong maken) dus kan dit wel even duren?

xxx

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi, bedankt voor je reactie. Wij gebruikten niet de pil, maar alleen een condoom.
    Dus het kan niet het ontpillen zijn.
    Ly

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Oh wat leuk dan moet je niet zoals mij een jaar wachten :p dan kan het idd alleen vind ik de teste die nagatief zijn na zelfs zes dagen wel wat raar..normaal zijn testen gevoelig vanaf de eerste dag al en na zes dagen...ik hoop van wel natuurlijk maar zes dagen is wel lang?

xxx

Deel Deze Pagina