hoi, Ik heb vorige week functioneringsgesprek gehad en daarin wilde ik eigenlijk gaan aangeven dat ik parttime wil gaan werken.. Maar....... het liep ff wat anders.. Ze zijn namelijk heel erg tevreden over mij En nou hebben ze mij gevraagd of ik in plaats van de functie die ik nu heb (manager) bedrijfsleidster wil worden (werk in de horeca) Dat betekent dus wel dat ik fulltime moet blijven werken.. Ik vind dit echt ontzettend lastig en had het ook niet verwacht haha.. Ik heb nou afgesproken dat ik tot het einde van dit contract (loopt tot maart) 1 dag in de week ouderschapsverlof neem en dat we daarna gaan beslissen wat we gaan doen.. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen het is natuurlijk een super mooie kans, daarbij ben ik ook nog vrij jong dus moet nog wel een tijdje werken.. maar ik vind 4 dagen werken eigenlijk wel het maximale... Wat zouden jullie doen?
Tja dat is moeilijk.....ik persoonlijk vind fulltime werken teveel, ik heb het in het begin noodgedwongen moeten doen, maar ik voelde me heel erg schuldig en had het idee dat ik erg veel miste van mn kindje. Echter een vriendin van mij werkt fulltime en is daar zeer tevreden mee en zou echt niet minder willen werken en zij heeft inmiddels 2 kindjes. Ik wens je veel succes met je keuze, want die zal niet makkelijk zijn.