Ik lees de laatste tijd zoveel vreemde, ranzige, dingen dat ik eigenlijk wel zover ben dat mijn reactie op is. Snap je? 'k Heb overal op gereageerd waar ik op wilde reageren maar nu weet ik gewoon niet meer wat ik zeggen moet. Moet ik alweer "ranzig" zeggen? Of "hoe verzint zo'n eikel het?" ga zo door..? Nee. Ik ga gewoon niet meer reageren. Heeft niks met jullie te maken maar met de daders. Ik ben de daders gewoon zat.
Je hoort het steeds vaker dit soort idiote dingen... ik word er ooit misselijk van. Gadverdamme! Josien
wat niet duidelijk naar voren komt is hoe de rechtszaak is aangespannen... door wie. Want ja, het is ziekelijk, maar sorry dat ik het zeg, er zijn ook ziekelijke 12 jarige meisjes. Tuurlijk, hij is 'meerderjarig' maar dan nog... 19 jaar. Het is zo makkelijk te oordelen vanaf de zijkant. Ik zou het ook niet moeten, maar je weet gewoon neit hoe het in elkaar steekt...
zij zelf was 10 toen ze voor het eerst sex had met haar broer van 17 en ik denk niet dat dit echt een keus van haar is geweest maar eerder van hem hoor. hij zat in de pubertijd en het begon denk ik een beetje te kriebelen. meisjes zijn tegnwoordig wel vroeger rijp maar een meis van 10 zou echt niet om sex vragen bij haar broer hoor of ze hebben echt een verkeerde opvoeding gehad. hij wist waar hij mee bezig was en ik denk dat het voor haar gewoon werd en het niet als iets verkeerds zag ofzo.
Hoe kan een kind van 10 nou met sex bezig zijn...man dat leerde ik pas op de middelbare school... Kan me niet voorstellen dat het vrijwillig van haar kant komt...maarja dat zul je wel niet horen ook, zal gissen zijn..
Nee, toen het begon gok ik ook zomaar dat het niet vrijwillig was. Dat had ik idd. verkeerd gelezen, dat het al 2 jaar bezig was. Maar toch blijf ik het verhaal dubbel vinden. Er zijn zo weinig details te vinden. Begrijp me goed hoor... ik wil hiermee niet zeggen dat ik het goedkeur... maar soms heeft zo'n verhaal toch echt 2 kanten!