zit nu op school en het gaat nu echt wel goed te keer (emmen) het regent inmiddels ook, gelukkig maar want de boeren springen om regen...... ik heb geen probleem met onweer maar een van de honden wel die wil het liefste in je kruipen....
oh,kan zo genieten van onweer! Alleen zaterdagnacht reed ik van Zutphen naar huis(1 uur rijden)en heb dus de hele weg onweer gehad!Ging echt heel hard,en kon op een gegeven moment nog maar 30 rijden op een 80km weg!Had helemaal geen zicht door de harde regen,en reed telkens langs een boom rijke weg. toen heb ik echt in angst gezeten(heb er ook anderhalf uur over gereden)
ik vond het vreselijk .. ik was gisteravond op dat moment buiten in een weiland, ( ik woon namelijk heel afgelegen) en ik zag allemaal flitsen boven me hoofd, ik heb nog nooit zo hard gerend!
Apart dat het elders in het land onweert en hier het zonnetje begint door te breken. Schijnt nu voorzichtig en wordt al wat feller:-D Maar er is meer onweer voorspelt voor vanavond geloof ik maar ik hoop dat ze het een keer mis hebben. Heb echt geen zin in onweer. Wil weer lekker weer,zonnetje erbij,zwemmen en bbqen en tot laat in de tuin zitten met mn tuinfakkels aan:-D Mja,dat zit er nu nog niet in
onweer brrr.... vannacht niet normaal onwijs veel flitsen.. en wat gaat me vriend doen lekker voor de ramen zitten die vind het super.. en toen werd alysia wakker en heeft tot 2 uur keihard gelachen van elke flits die er kwam dus pfffff.... ik hoop zo vandaag geen onweer meer vind het echt eng
Hie zonet ook onweer vind het wel lekker altijd. Lekker fris en die flitsen vind ik mooi! Helaas was het te licht nog hahah dus zo mooi kwamen ze nu niet uit