Wanneer na ziekenhuis?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blackpanter, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackpanter

19 okt 2006
    36
    0
    0
    Ik heb vandaag gehoord dat ik naar ziekenhuis moet voor de bevalling maar wanneer moet je gaan en wanneer moet je bellen?

2. Blackpanter

19 okt 2006
    36
    0
    0
  3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    als je weeen hebt die regelmatig zijn moet je vk bellen als het goed is komt zij eerst kijken of je al ontsluiting hebt?!
    vraag anders aan je vk of gyno dan weet je het zeker

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Als je weeen zijn begonnen dan bel je je verloskundige en zij zal je begeleiden totdat je naar t ziekenhuis gaat.

de meeste verloskundigen gaan gewoon mee en begeleiden in het zh de bevalling.

Als je nu onder controle staat van de gyn ipv vk dan moet je denk ik gewoon de gyn opbellen als de weeen zijn begonnen en als hij aan de hand van de info die jij geeft vind dat je kan komen dan ga je naar t zh

5. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Uhm, nadat de bevalling is begonnen, en dan als de weeen regelmatig komen, om de 4/5 minuten geloof ik? Maar kan je dit niet beter aan de VK vragen?

6. Blackpanter

19 okt 2006
    36
    0
    0
    Ik sta sinds vandaag onder gyno

7. Niet meer actief

ik loop bij gynaecologen en niet bij een VK dus ik moet bij vragen meteen de verloskamers bellen en zij geven mij dan aan of ik moet langskomen of niet nav mijn melding

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik moet ook de verloskamers bellen.

Maar ik denk dat je zo'n vraag beter gewoon ff kunt stellen in het ziekenhuis waar je gaat bevallen.

Deel Deze Pagina