wanneer komen ze nou ongeveer? ik dacht echt dat jayden ze kreeg maar er komt maar niks. het ziet er van boven echt rauw uit van beneden nog niks. 8)
Bij Glenn roep ik al vanaf 4 maanden: nu komen ze écht. Maar elke keer is het niet waar. Kwijlen, alles in de mond stoppen, hangerig zijn noem maar op.....alle symptomen van tandjes hebben maar niet doorkomen.
hier ook al heel lang alle symptomen. vanaf 5 maanden. dimphy heeft nu al 1 1/2 week verhoging eind van de dag. door de tanden, zijn bij de huisarts geweest. en er is nog niks te zien, onderin zit wel een bultje waar het onder voortandje moet komen. maar die zit er ook al een week. het duurt erg lang. zo zielig
ja das bij elk kind anders... er is ECHT geen "rating" voor... noa was 6 maanden toen ze haar eerste 2 tandjes kreeg.. ikzelf was 9 maanden en mn broer 11 maanden.. er is dus geen pijl op aan te trekken....
Iman was 9 maanden toen ze haar 1e tandje kreeg. Is inderdaad geen pijl op te trekken, elk kindje is anders!
Nee dat klopt mijn nichtje is nu een jaar oud en die heeft al haar tandjes al zelfs de kiezen alleen die heeft nog geen haar dus zo heeft iedereen wel iets
Keano was 6 maanden en toen kreeg hij in 1 week tijd 2 ondertandjes. Nu met 7 maanden is zijn eerste boventandje er ook. Liefs, misspuma
Ik dacht al maanden dat er een tandje bij Lynn zat aan te komen. Haar 2 ondertandjes zijn met 6,5 maand doorgekomen. Nu al een tijd weer niks, terwijl ze wel allerlei symptomen vertoond.
Keano had ook al een hele poos symptomen maar er was ook lange tijd niks te zien en ineens een wit puntje! liefs, misspuma
hoii k zeg het ook al 3 maand maar het kartel randje is door sinds 3 dagen ze bijt me er nu al mee haha youame heeft trouwens nog geen verhoging dunne ontlasting enz gekregen
Hier bij Quinton ook al 2 avonden huilerig, en al hele poos kwijlen en bijten... Nu zagen we dat zijn tandvlees onder erg wit was... Ook een symptoom?
Ik dacht dat Kjell zijn tandjes gingen komen rond 4,5 maand,hij deed niets anders dan kwijlen en bijten maar het eerste tandje is maar doorgekomen aan z'n 9 maanden,ondertussen heeft hij er al 4! 5de en 6de tandje zijn nu onderweg,dus even geduld ze komen wel!
Echt, als je ergens geen peil of plan op kunt trekken is het wel tandjes! Mijne had bij 5 maand de eerste en nu 5 maand verder wachten we op nummer 9. Ik moet wel zeggen dat ze hier weinig last van heeft gehad. Kwijlen zegt niet zo veel. Net als al die andere 'symptomen'. Ze komen echt vanzelf wel
Joris was met drie maanden zo aan het kwijlen, hangerig, veel poepluiers.... En ik had er niet bij stilgestaan dat het zijn tandjes al konden zijn! Dat verwachtte ik totaal niet, zo snel! Maar, toen hij precies drie maanden was dacht ik ineens, toch ff voelen.... Zaten er twee scherpe randjes in zn onderste tandvlees! Zijn eerste twee tandjes zijn dus al door.... Is echt bij ieder kindje anders!
Ik ben ook benieuwd wanneer ze bij Inge doorkomen. Ze kwijlt al een tijdje heel veel en bijt overal op (helaas na de voeding ook op mijn tepel) en heeft veel poepbroeken. Het tandvlees voelt ook anders vooraan waar haar ondertandjes moeten komen en het is al wittig. Ach het maakt me niet uit, ik zie het vanzelf wel, maar anderen begonnen erover dat ze vast snel tandjes krijgt nu. Maar het verschilt idd per kind. Je hebt zelfs kinderen die met een tandje geboren worden. Ik zou het niet erg vinden als Inge wat later tandjes zou krijgen, lijkt me met de borstvoeding best handig, haha.
Hier ook nog helemaal geen tandjes hoor! Kaye begon met 5 maanden al te bijten en alles in zijn mond te stoppen en te kwijlen maar nog helemaal niks. Ach ik vind het ook niet zo erg het is nu nog veilig daar binnen
Onze vakantie hangt aan een zijde draadje. Glenn heeft vannacht koorts gekregen: 39.3 en vanmorgen was ie 38.7 Gister had ie al mega spuitluiers, nouja, het zat niet in zijn luier maar all over the commode. Hij dronk zijn flessen niet leeg. Kwam met moeite aan de (verplichte) 500cc. Morgenochtend nog even aankijken en anders ff naar de ha om uit te sluiten dat het wat anders is dan de (vermoedelijke) tandjes die nu dreigen door te komen. We voelen niets, buiten de gebruikelijke bulten.