Haha we hebben hier een zwangere kat lopen die "waarschijnlijk" op haar eind loopt.. Eet vrij weinig, drinkt veel, slaapt veel loopt af en toe te schokken. en wil alleen maar aandacht dat was met het vorige nest ook.. maar goed nu vraag ik mij dus af hoe lang kan dit nog duren iemand een idee?
heeft ze al helemaal genesteld en al.. snachts slaapt ze standaard naast mij in de doos met handdoeken helemaal opgekropt in nest vorm..
bij mij kat merktte ik het altijd omdat ze erg aanhankelijk werd, ook dat schokken. en dat er nat uit haar ... kwam
ik heb werkelijk geen idee, ze gaat nog wel uit de doos maar echt op vaste plekken liggen als ze uit de doos is.. je kan het helaas nooit helemaal voorspellen, we wachten het denk ik maar af...
ik zou voor de zekerheid een schone schaar bij je hebben en goed je handen wassen, mocht ze het kleintje niet uit het zakje halen moet jij dat doen normaal eet ze die op en bijt ze de navelstreng door als ze dat niet doet moet je het door knippen en verder proberen haar eigen gang te laten gaan.. ik heb zelf 2 poezen en allebei 4 x een nest gehad dus totaal 8 nestjes waarvan 1 11 kittens tegenlijk ik keek me ogen uit er bleven er uit komen haha.. Maar als er al nat uit komt zal het niet zo lang meer duren denk ik Succes
Ik laat weten hoe het gaat. woow 11 kittens, Hier was het eerste nestje van vlek 5 kittens tweede nestje 5 kitten +2 doodgeboren kittens dus 7 en nu is het dus afwachten. een andere kat van ons had 4 kittens dat was tegelijk met het tweede nest van Vlekje. ze begint ook van zich af te meppen.. we zien het wel ik laat het weten!
Spannend! Ik heb er 3 meegemaakt.. 1 van 3, 1 van 2 (waarvan 1 doorgeboren) en 1 van 5 heb mijn eigen kat geboren zien worden. Blijft bijzonder! Een handdoek bij de hand houden is trouwens ook makkelijk, om de kittens droog te wrijven mocht moeders niks doen.
mijn kat kwam mij tot 3 x toe wakker maken sochtens om half 5 toen was ze helemaal nat aan de achterkandje.. toen 12 uur later was ik 7 kittens rijker
vannacht is ze zeer onrustig geweest maar nog geen kittens te bekennen.. maar ze was wel vochtig.. we wachten het af..
ze zal beginnen spinnen en bibberen als het echt begint... mijn katten hebben altijd op mijn schoot hun kleintjes gekregen, heb ondertusen al een 7 nestjes op de wereld geholpen... nu heb ik geen katjes meer :'(
op je schoot? dat lijkt me ook wel apart, hier meestal in een doos tussen mn man en mij in... maar nu gaat het ook totaal anders kwa voorwerk enzo dus tis weer even als nieuw!!
bij ons duurde het best lang voor ze uiteindelijk ging werpen. ze heeft 2 weken rond gelopen dat ik iedere keer dacht, nu gebeurd het! maar hier hadden we een stille poes, we hadden een doos met handdoeken, maar ja, daar wou mevrouw niet liggen. ik was ze kwijt en toen lag ze onder mijn bed op een matras. dus ik haar maar weer in de doos gelegd en daar heeft ze heel stilletjes 5 kittens gekregen! later is er 1 overleden (laten inslapen)aan een aangeboren darmobstructie maar die was toen al 5 weken. verder mooie poezen geworden, zo ver ik weet. 1 zie ik er nog, want die is bij mijn vriendin!