Is die leuk en groot? ??.. Hebben ze positiekleding we gaan denk ik naar stede broec maae wil wel eens weten hoe die in ijmuiden is
Ik ken ijmuiden niet,Winschoten wel. Daar hebben ze wel een klein deel positiemode hangen. Tis maar net wat er in de winkels is blijven hangen na de opruiming. Soms vind je er leuke dingen de andere keer ben je heel snel weer buiten.
Ja dat vind ik ook in stede broec hebben ze ook klein beetje positie maar we gaan even kijken ene keer meer dan de andere keer maar gelukkig kan ik ook normale tunieks aan in wat grotere maat
ik ga altijd bij ons in de buurt, hebben ze soms heel veel pos.kleding, heb vorige week 4 broeken gekocht voor 2.99 per stuk!!
Miss etam ijmuiden heeft idd positite kleding. Ik vind het best veel, Ik denk 20% van de winkel, maar ben er al een tijdje niet geweest (zeg 2,5 jaar)
Ja het is natuurlijk net wat je zoekt. Weet wel dat qua gewone kleding er vaak toch wel de minder leuke kledingstukken hangen, maar dat is logisch want het is outlet. De echt pittige dingen zijn al elders verkocht. Maar zoek je gewoon basic dingen is het prima hoor.
en wat is bij jou in d buurt zonnebeertje hahahaha ik was vandaag in stede broec erg veel hebben ze maar minder positie dus wie kent ijmuiden is daar ook veel normale kleding grote winkel enz?