Inderdaad dierenarts bellen. Want de kittens kunnen "vast" zitten, en is de placenta mee gekomen? Eet ze die? Ik denk dat de kitten dood is omdat het van zoon op moeder is en dat gaat vaker fout dan goed, broer op zus kan nog maar daar houd het op, dat neemt niet weg dat het erg zielig is
hoi, de placenta is mee gekomen moeders is vrij rustig.. heeft nog wel weeen, maar dierenarts zegt dat het afmoet zwakken en als het morgen niet weg is opnieuw bellen.. het zwakt al af dus goed teken! ze eet en drinkt goed dus..we wachten evn af..
en maar 1 kitten? wat vreemd... ik heb al zoveeeel katten verlost, maar nog nooit enkel met 1 kitten... en ze heeft ng weeën, ben je zeker dat er niets meer in zit? xxx cindy
DIt klinkt niet goed hoor, ik zou echt even naar de dierenarts toe gaan, dit kan hij ook niet telefonisch beslissen.
idd vind ik ook... ik ben onlangs nog om middernacht naar de DA gegaan, gewoon omdat er tussen eerste en 2de meer dan 45 min tussenzat.. doc gaf spuit en hup waren de volgende drie er je kat zou het anders mss niet kunnen overleven als er eentje verkeerd zit... wel vreemd dat ze zo doet, hoewel het niet haar eerste nestje is...
Ik zou toch even naar de DA gaan. Als er wel nog 1 inzit en je moet wachten tot morgenochtend weet je zeker dat die het ook niet gaat redden.
Gisteravond is de dierenarts toch nog een keer langsgeweest.. Ze was helemaal leeg en moest veel drinken en rusten.. ook adviseerde hij haar zo snel mogelijk te sterriliseren dus we gaan morgen een afspraak maken zodat ze snel lekker weer rust heeft en dan voor altijd. gelukkig gaat het nu weer goed ademt normaal, heeft koude oortjes.. eet en drinkt weer goed dus het ziet er goed uit voor moeder poes...
aagossie...... wat lees ik nou wat zielig joh.........arme mama poes....... gaat het weer goed met r?
zooo jammer, maar ben blij dat alles nog goed afgelopen is...(met mamapoes dan) jammer voor het kleintje...
hey meis, lees net je berichtje pas! Wat naar hoe het allemaal gelopen is joh. Een doodgeboren kitten is nooit leuk. hoe gaat het nu met mama poes ? Sterkte!
Met mama poes gaat het goed, loopt wel wat veel achter dr zoon aan maar voor de rest hebben we alles verwijderd wat aan de overleden kitten kan herrineren.. voor de rest knuffelt zee veel en eet drinkt dus gaat welgoed..
heb heel de tijd meegelezen, maar niet gereageerd. Wat sneu zeg dat de kitten overleden is. Je voelde en zag eerst toch wel leven? Zal het toch te lang geduurd hebben? Gelukkig gaat het met mama poes wel goed.