ok ik heb even hulp nodig... Ze loopt de hele dag al mauwend door het huis heen, als een van ons weg gaat word ze paniekerig en gaat als een achterlijke lopen mauwen.. ze drinkt wel melk, en zodra ze ligt blijft ze maar mauwen.. 1. hoe kan ik zien of het vruchtwater al gebroken is? 2. hoelang mag de bevalling op zich zelf duren? 3. kan ik ng wat voor haar doen?
Klinkt alsof het echt niet meer lang op zich laat wachten. Ieder kitten zit in een eigen vruchtzakje, dus het is niet zoals bij de mensen Soms zie je ook tijdens het persen het vruchtzakje eruitkomen. Blijf gewoon bij haar en stel haar gerust. Een bevalling kan lang duren, belangrijk is dat een kat niet meer dan 2 uur echte persweeen heeft (en die herken je wel hoor )
ahh oke dank je.. ze blijft zo verschrikkelijk onrustig.. elke keer mauwen controleren of haar broertje en haar 2 kinderen ( van een jaar) er nog zijn en waar ze zijn.. en maar blijven mauwen.. echt zo'n zacht mauwtje. en ze blijft maar aan haar flut likken.. we wachten wel weer.
nee het enige wat ze nu doet is ook bibberen met haar achterpoten maar nog geen weeen ofzo.. we denken zelf dat ze wacht tot de kleine op bed ligt vanavond..
het wordt nu wel heel spannend he...de ene beviel bij ons Sochtends vroeg, de andere deden het graag savonds inderdaad als het rustig was in huis ! Succes
ze loopt nou mauwend door t huis, het baasje is weg, en ze gromd nu af en toe.. dus denk dat het niet al te lang gaat duren de vorige keren was het s'avonds dus denk dat ze nu ook wacht tot de avond.. heb mn man al gebeld dat hij op moet schieten haha
hihih moest even lachen om je bericht, ze likt aan haar flut haha maar grommen is goed teken!! deden onze katten ook vroeger vlak voor bevalling (heb heel wat nestjes mee gemaakt vroeger) ik blijf ook mee lezen!!! wel fotootjes plaatsen he!!
Ja ik plaats foto's zodra ik toestemming van moeders krijg.. maar ja nu moet ik nog rontgen foto's maken hahaha.. pff het geeft toch wel een beetje spanning hoor als ze de hele dag zo mauwt
ja.. heeft ze beneden wel een mandje staan? anders moet je eens proberen een grote doos te pakken, vullen met handdoeken en daar een opening in snijden dat het een hele hoop geborgenheid geeft..... en dan beetje op beschutte plek neer zetten,,, naast de bank ofzo... dat deden wij altijd bij onze katten en die gingen daar altijd meteen liggen.....
Ze heeft nu een doos staan we hadden er eerst een doek over heen maar dat wou ze niet die haalde ze eraf.. hij staat op de bank ergens anders wil ze hem niet..
-ja zeker ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, denk niet al te lang meer.. onze dochter gaat altijd tussen half 7 en 7 naar bed dus denk dan rond een uurtje of acht ofzo haha nee echt geen idee
Spannend hoor,mijn brits korthaar zit op dag 60 van haar zwangerschap. Alles staat klaar,gisteravond was ze vrij onrustig,maar vandaag de hele dag aan het slapen.
ohhhhh nathali.. ik wil altijd al een britse korthaar .... zoooo lieffffffffffffffffffffffffffffff...... zijn heel duur alleen
En ze is zwanger van onze eigen brits korthaar kater Vind het zo spannend,word mijn allereerste nestje kittens Bekijk bijlage 123268