Dank je Nala slaapt echt de hele dag,en soms begint ze ineens aan haar achterste te likken. Ik neem nu steeds de babyfoon mee naar boven Haar werpkooi staat al helemaal klaar,de celstofmatjes,de steriele slijmzuiger,steriele schaar,druivensuiker noem maar op. Laat maar komen
hier staat alles ook klaar, een doos, kattenbrokken, kittenmelk, handdoeken liggen er genoeg, volle melk staat er ook, schaar. laat maar komen
dat slapen deed ze hier ook gister sliep ze heel veel en nu de hele dag mauwen en in de buurt van de doos blijven dus we zient wel vanavond.
Duurt vast niet lang meer Spannend hoor,zit hier helemaal met je mee te leven hahaha. Bij Nala duurt het nog wel een paar dagen denk ik Heb wel gezien dat haar vulva vochtig aan het worden is
Hey Maaike,met Boaz gaat het heel erg goed Met Armani gaat het super,ik krijg over 5 weken een dochter van hem,Armani zit weer helemaal mooi in zijn vacht ook,echt balen dat het niet samen met Boaz ging,maar nu krijg ik toch nog een kindje van Armani Bekijk bijlage 123297
Super! mooi kindje hoor! Waar is Armani tegenwoordig dan ? nog bij die jongen waar hij heen is gegaan, of is hij nog verhuisd ? ben wel benieuwd naar hem!
Super om te horen!!! het is ook echt een schat maar ja als ze niet op hun plek zitten...dan heb je er niks aan natuurlijk!
Bij Atiq gaat hij ook niet meer weg hahaha,hij leeft daar als een koning tussen zijn poezen en krijgt heel soms een dame op bezoek.
Gaaf hoor! Wij hebben helaas de katten weg moeten doen, zijn wel allemaal bij familie gelukkig. Maar ja hebben 2 kindjes en een 3e onderweg ja weet het is snel he en werd voor mij dus iets te zwaar en ook aangezien we naar een ander huis aan het kijken zijn, omdat dit nogal klein is met 3 kindjes...en hebben besloten dan geen dieren meer te nemen. Maar ja gelukkig alles bij familie dus zie ze nog regelmatig en daar ben ik heeeeel blij mee!
Nathalie had 1 van mijn katten gekocht, een britse langhaar kater Armani genaamd(Stamboom kat). Maar haar kater Boaz en onze Armani konden niet samen overweg, dus toen heeft iemand anders hem weer overgekocht van Nathalie, en onze Armani heeft nu dus kindjes gekregen hoorde ik vandaag van Nathalie
Wel moeilijke beslissing,ik weet hoe gek je bent met je katten Maar wel een verstandige beslissing en fijn dat je ze toch regelmatig kunt zien
Inderdaad 2 kapiteinen op 1 schip ging niet samen Wist ik veel........toen........ Vond het echt heel erg om Armani weer weg te doen,maar gelukkig heeft hij het nu perfect
Vooral die stomme trimster!!! Vergeet het nooit meer...wat was mn kater verpest zeg :x:x:x ben dr nog kwaad op, zag dr niet uit! Maar ben blij dat hij weer mooi geworden is hahahahaha Tja de beslissing was heel zwaar, had achteraf ook spijt dat ik Armani weg had gedaan, daarom is uiteindelijk de rest binnen de familie gebleven