Ik heb nu ook een brits langhaar kitten en geef de kids iedere dag een borstel hahaha Ja die trimster die Armani had gedaan was geen goede trimster:x Echt een prutser
Hopenlijk begint het toch vanavond is...wie weet als het rustig is komt ze wel bij je op de bank liggen en begint het....ben wel nieuwschierig naar je kleintjes!
ze ligt nu in de doos met haar zoon. de vader zeg maar.. lekkere incest hier.. whaa was niet helmaal gepland.. ik hoop deels dat ze vanavond/vannacht bevalt. maar goed voorspellen kun je het niet
oei....dat is wel echt een foutje ja....zwanger van haar eigen zoon...is ook voor katten eigenlijk niet goed he kunnen ook afwijkingen van komen.... Maar een foutje kan altijd gebeuren maar zou je niet 1 van de 2 laten helpen dan ?
nou ja de dame stond op de lijst, we maakte een afspraak bij de dierenarts en bij de voorcontrole werd ons vermeld dat madam zwanger was. maar toen hebben we de witte laten castreren dus als het goed is voorlopig geen nestjes meer na deze! haha
weer rust in de tent straks! ik vondt het altijd leuk als de kleintjes begonnen te lopen en op onderzoek uit gingen geweldig!!
Wel goed om denken dat de witte kater nog 6 weken vruchtbaar is en de aanstaande moederpoes kan 2 weken na het krijgen vd kittens alweer volop krols worden.
nou hier is het rustig . ze ligt nog steeds in de doos met de witte. dus we zient wel wanneer het gebeurd
echt werkelijk geen idee, ze heeft wel nog warme oren maar ademt weer nnormaal terwijl ze de hele dag onrustig ademde maar wie weet stilte voor de storm..