@tahken kan maar zo hoor! haha we zullen het zin. ze word wel wat onrustiger maar goed dat doet ze al vaker vandaag
Dus je laat ons allemaal in onzekerheid zitten?? Ondanks dat, blijf ik braaf kijken de hele tijd haha!
haha ik heb geen controle over die kittens anders had ik ze dr al uit gehaald voor zover nu zitten de kittens ingedaald. maar wanneer het gaat gebeuren durf ik niet meer te zeggen hahaha
je topic is al 1800 keer bekeken! je hebt een populaire poes haha Sam is echt helemaal stapel gek van poezen/katten denk dat hij die kittens ook wel geweldig vindt!!! als mama nog gaatje vrij heeft tijdens de bezoek uren kom ik een x kijken hihi woon niet zo ver van Utrecht vandaan
Hahaha ok!!!! wel leuk! maar Sam moet dan net iets ouder zijn denk ik... die gebruikt de puh (zo noemt ie poes hihihi) nu wel vaak als kussen hahaha... wil ik dat baby poesje niet aan doen! Maar hijs echt vriendjes met onze kat. Komt ie thuis en dan gaat ie eerst Jopie roepen.... gaat ie bij de deur staan met zn muisjes en dan roept ie keihard PUUHHHHH PUH PUH PUH PUH PUH (omdat ik altijd poeeess poespoespoespoes roep als ie binnen moet komen hihi) zo schattig
nja wat we nu weten is dat ze melk lekt.whha dr zo'n mag af entoe drinken dus ze zal wel stuwing hebben.. maar of dat een voorteken moet zijn :S
Is ze makkelijk te temperaturen? Normaal gesproken ligt de temp tussen de 38-39 graden als je haar nu zou tempen en ze zit onder de 38 graden dan bevalt ze normalite binnen 24 uur