hahahaha, hoop dat ik gelijk heb....zijn alle dames uit de spanning verlost nee hoor je weet het nooit...het is niet haar eerste nestje in ieder geval...meestal duurt een eerste langer...gewoon rustig afwachten!
Inderdaad we merken het vanzelf, ze laat haar zoon nogal regelmatig drinken vandaag haha, dus stuwing heeft ze sowieso. en ze wast heel veel!
ze gaan allemaal weg al is de verleiding natuurlijk altijd erg groot maar we hebben er nu echt genoeg dus ze krijgen allemaal een goed huisje.. ze laat ons echt wachten ja word er zo langzaam aan een beetje moe van ze wil de hele dag maar bij ons liggen, en loopt achter ons aan dus van mij mogen ze ondertussen wel komen
Hahaa ja dat snap ik! Hier gaan de kittens met 2 weken ook naar hun nieuwe huis. Kan me voorstellen dat je er een keer moe van word! Maar als ik het zo lees zit ze er heel dicht bij omdat onze kat de dagen dat ze beviel precies het zelfde gedrag had.
ok heeft het bij jou dan nog lang geduurd als ze zo deed? want de hoeveelheid bloed wat ze heeft verloren vind ik nou niet om naar huis te schrijven..
Ze heeft 2/3 dagen zo rond gelopen, Ook begon ze heel erg aan dingen te krabbel en overal plassen en poepen(volgens dierenarts omdat ze weeen had) Ook erg schreeuwen en aan ons hangen.
dat krabben doet ze inderdaad ook plassen nog gelukkig op de katten bak.. ze ligt nu rustig tussen ons in haha..
We hebben een warme kruik onder de deken in haar bed gelegd dat vond ze erg fijn voor haar buik ivm de weeen, was een tip van de dierenarts.
Kan je ook eerder doen, want denk wel dat ze weeen heeft ivm het vele krabben enzo, mischien dat dat de bevalling ook een beetje op gang helpt.
nou dat doet ze nog steeds.... nog steeds geen kittens... ligt gewoon heerlijk rustig :S ik snap dr geen hout meer van.. maar goed ze komen vanzelf!
De eerste kitten is er een wit met klein beetje grijs, maar helaas overleden in de buik.. update volgt! Hoelang mag ze over de bevalling doen?
Och wat zielig! Hoop dat de rest wel levend ter wereld komt. Ik weet niet hoelang ze d'r over mag doen, maar wou je even succes wensen met de rest van de bevalling.
we denken dat het het al was, ze lijkt leeg aan te voelen.. we wachten nog even af maar ik denk dat er geen een meer komt