Altijd leuk en heel handig om inspiratie op te doen lijkt mij zo! Dus plaats hier je foto van je kinderwagen
Wij hebben deze wagen sinds 2 jaar en zijn er nog steeds super blij mee en gebruiken hem met heel veel plezier
Buggy single urban jungle baroque - one tree hill kinderwagen deze hebben we ondertussen 4 jaar en is echt geweldig. Lekker robuust, heel licht, ideaal in het bos en met de hond nog lekker stevig lopen. Enige nadeel is dat als je de achterwielen eraf klikt je nog van die pinnen uit hebt steken waardoor hij nog niet compact is. Dus een kleine wagen is t niet!
En dan nog een paraplu buggy van Prenatal. De urban jungle stamt uit 2001 en hebben we de vorige twee kids gebruikt. De Bugaboo (zwart) is uit 2008 en hebben we voor dit kind aangeschaft omdat de Urban jungle wel heeeeel oud is. De bugaboo bee is fijn voor bij mij in de auto (heel klein) De zapp gebruiken we eigenlijk alleen als onderstel voor de maxicosi.
Ik heb deze quinny moodd Quinny Moodd 3 Combi Natural Delight | Baby & Tiener En deze koelstra buggy Buggy Simba T3 - Complete lichtgewicht buggy
Hier ook de Mutsy Evo! Ik vind het een super wagen, fijn in gebruik, klein op te klappen, ziet er mooi uit, en de prijs is ook nog eens leuk!!