Hoi Meiden, Maandag 5 juni heb ik mijn laatste pil genomen, omdat er heel erg een baby welkom is.. nu ben ik dus gewoon donderdag 8 april ongi geworden en ben ik gaan rekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en wanneer de eisprong aan zou vangen.. dat is aan mijnn banner te zien. Nu had ik vandaag (en nog) krampjes in mijn onderbuik.. en ben ik een beetje prikkelbaar, kan het zijn dat ik mijn eisprong voel en zoja, is die dan al geweest of krijg ik een seintje dat ie er aan komt..en met een noodgang moet gaan klussen??? omdat het mijn eerste cyclus is na de pil weet ik niet goed wat ik er van moet denken, ik had voor de pil wel altijd een regelmatige cyclus dus. wie kan mij hier meer over vertellen?? liefs Faith
Hoi Faith, Ik ben bang dat niemand je echt een duidelijk antwoord kan geven, omdat zoiets als cyclussen erg persoonlijk zijn. Natuurlijk zijn er richtpuntjes waar je aan kunt merken dat je eisprong komt maar probeer daar gewoon niet mee bezig te zijn. Klus niet voor het klussen maar nog steeds voor de fun, je bent pas net bezig. Wil je toch wat bewuster ermee bezig zijn, versier je mannetje dan gewoon om de dag. Ga je dus vooral nog niet focussen op alle andere dingen, je maakt jezelf er alleen gek mee. Succes Daphne
Ik sluit mij aan bij daphne. Het kan ook zo zijn dat je lichaam gek doet vanwege het ontpillen. Succes met klussen !!
Hoi Faith, Er wordt ook vaak aangeraden om de eerste maand af te wachten voordat je begint met klussen. Dat is om te kijken of je wel gewoon ongesteld wordt naar 4 weken en om te zien hoelang je cyclus ongeveer gaat worden. Maar goed, je cyclus kan ook de eerste maanden elke maand weer anders zijn hoor? Dus het blijft lastig aan het begin. Groeten, Loes
je bent net pas bezig dus het is dan moeilijk in te schatten wat je cycles is , als je 5 juni gestopt bent met de pil dan heb je eerst nog je pil ongi gehad zeg maar , ik zelf heb toen die maand niet mee geteld omdat je toch niet weet wanneer je andere ongi weer kotm. gewoon voor de fun klussen en is het raak heb je geluk dat je in 1x zwanger bent. maar in het begin voel je toch elk steekje ,blubje enzo in je buit had ik tenminste wel succes met klussen gr sonja