Pppff...ben misselijk...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 16 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Zaterdagavond hadden we een feestje en ik dronk geen alcohol (doe ik wel vaker niet op een feestje ik ben vaak de bob). Kregen we 4 keer de vraag of ik zwanger was?! Is nog nooit gevraagd :( . Nou ik voel helemaal niks anders / bijzonders maar door dat soort vragen krijg je toch stiekum wel je twijfels... en dan die pendeluitslag.
    Ja dames, we zijn lekker beinvloedbaar ;) .
    Naja afwachten maar he....
    Liefs

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gisteren had ik zulke hevige steken in mij onderbuik dat ik zeker wist dat ik ongesteld was geworden :( Helaas liep in net buiten met de hondjes dus kon niet gelijk kijken en baalde als een stekker want was er echt van overtuigd en had niks 'in' zeg maar.
    Tegen de tijd dat ik thuis was had ik de teleurstelling al verwerkt en dacht ik al, ach we gaan gewoon door naar de volgende ronde en we gaan weer net zoveel lol hebben :D :)

Thuis gelijk naar de wc, en niks geen :evil: :evil: !!!!!!
    De krampen kwamen echter weer dus toch maar even een maandverbandje in gedaan want het voelde echt alsof het ging gebeuren.
    Het is nu de volgende dag en nog steeds niks, ook geen krampen................

Er is dus nog hoop, maar ik ben wel wat rustiger. Ik weet nu dat de wereld niet vergaat als ik ongesteld word en dat ik de 'teleurstelling' ook wel aan kan.

Maar laten we wel eerlijk blijven he, ergens diep van binnen blijf ik hopen op een wondertje en dat het in 1x raak mag zijn ;) ..........

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    haha zeg dat wel ja! mijn borsten zijn vandaag niet meer zo gevoelig dat begon toch echt vervelend te worden verder voel ik af en toe wat steekjes onder in mijn buik en voor de rest nog niks... ben benieuwd test over een paar dagen weer.. succes san! hoop het voor je!

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha ik weer exact hetzelfde! Was er gisteravond bijna van overtuigd dat ik ongesteld aan het worden was. Niet zomaar lichte krampjes maar gewoon pijnlijk.. niet leuk!
    Kan me iig niet voorstellen dat dat zwangerschapsklachten zijn dus ik verwacht vandaag of morgen wel ongesteld te worden.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum

Begint wel een beetje eng te worden hoor Caithlin en Sandra...........we gaan zeg maar echt gelijk op hahaha!!!!

Nou als we dan over 6 dagen ook alle 3 positief testen dan vind ik het goed ;)
    Misschien heb ik niet goed op gelet hoor maarre is het nou ook jouw 1e ronde Caithlin?

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    sorry zie alweer staan, ja tis ook jou eerste ronde!!!!

Nou duim voor je hoor!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha thnx ik duim ook voor jou!

Ja 1e echte ronde, vorige maand bestond er een klein kansje dat ik zwanger was (onbeschermde sex vlak voor de eisprong) maar deze maand hebben we echt besloten er samen voor te gaan :D

8. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    succes met wachten dames.
    Weet dat het heel moeilijk is.

Groetjes labmuisej

9. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is leuk, dan zitten we echt precies op 1 lijn. Ook voor ons de eerst ronde en de 25e nod :D
    Jij kan zeker ook niet wachten tot het zondag is! Ga je meteen zondag testen?
    Liefs

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik ga proberen te wachten tot volgende week woensdag! Ik weet namelijk niet wat m'n eerste dag ongesteldheid was, of zaterdag 27 mei of maandag 29 mei... dus ik hou voor de zekerheid wat testen betreft ff de laatste aan. Om teleurstellingen te beperken ;)

Maar echt wel spannend en tel de dagen idd af :)

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ga eerst maar eens afwachten of ik uberhaupt wel over tijd ga zijn deze ronde... ;)
    Anders ga ik teveel op de zaken vooruit lopen... :)

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Knap van je dat je zo lang gaat wachten, zou ik nooooooooooooit kunnen :D :D
    Denk dat ik vrijdag al test, hahahah, en die is dan natuurlijk negatief, en dan wordt ik zaterdag natuurlijk niet ongi dus dan test ik weer en die is dan weer negatief.........enz. enz.................ken mezelf dus heb goedkope dip stick tests besteld zodat ik niet te veel geld over debalk smijt, hahahahaha!!!!!!!!!!!!

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha herkenbaar :) zo was ik vorige maand ook (toen de kans dus eigenlijk vrij klein was) heb de eerste test zelfs al 5 dagen voor m'n NOD gedaan, kon echt niet meer wachten ;)

Maar merk nu dat ik me daar helemaal gek mee maak, en misschien duurt het nog wel maanden voor ik daadwerkelijk zwanger ben.. dus ga heel bewust geen testen in huis halen voor volgende dinsdag. (want als ze in huis liggen kan ik me ook niet inhouden hoor!)

14. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    verzorgende in verzorgingshuis
    sint philipsland
    hoi dames,

ik ben 5 dagen overtijd en heb al 2 dagen het gevoel dat ik ongi moet worden, maar nog niks mijn testen geven alle negatief aan. :evil: maar mijn dokter zei dat ik het over een paar dagen nog moet proberen :)
    Ik heb alleen maar krampen en als ik eet wordt ik al misselijk :(
    ik duim voor jullie en voor mezelf!!

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Jaquiline,
    Ik heb hetzelfde. Heb krampjes, misselijk. Maar ja hoor overal dat het ontpillen is.. Heb al een aantal negatieve testen.

16. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja haha daar zeg je wat! Ik ben stiekum al bezig met bedenken wanneer ik zal gaan testen. Maar ik moet natuurlijk eerst maar es aankijken of ik niet gewoon ongesteld wordt.... :oops:

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik heb het weer, van die mega krampen in mijn onderbuik.......... :(

Hoop echt dat het mijn darmen zijn (gisteren BBQ), vind het wel frappant, gistermiddag had ik het ook rond deze tijd.

Dacht weer, nu ben ik zeker ongesteld, snel naar het toilet, maar niks :D :cry:
    Weet niet meer of ik daar nu wel of niet blij mee moet zijn :confused:
    Doet ECHT erg zeer, dus lijkt me niet met een zwangerschap te maken hebben, ik bedoel dat hoort toch niet zo'n zeer te doen???
    Laat dan die verdomde :evil: :evil: :evil: maar komen hoor!

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier ook de krampen al gesignaleerd hoor... ;)
    Denk dat ik door ga naar de volgende ronde...

19. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    heb al 2 weken krampen, denk iedere keer dat ik het geworden ben, maar niks hoor. Morgen komen als het goed is :evil: hoop van niet natuurlijk :p

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou moet je me niet aan het twijfelen brengen hoor.... :)

Deel Deze Pagina