Heb via de zoekfunctie gezocht op krampen en pijn onderbuik. Wil niet lullig doen hoor maar er zijn dus best veel meiden die hier last van hadden en toch zwanger waren........... mijn mannetje blijft ook volhouden dat het hem niet zou verassen als het toch raak was De pijn in mijn borsten is trouwens over maar ze zijn nu echt ontiegelijk aanwezig, voel me net Pamela Anderson en dat terwijl ik alleen lycra topje aan heb (kan geen BH verdragen momenteel) waarin er normaal niet veel van over blijft!!! Nu dus toch weer hoopvol gestemd AAAAAAAAAAACHHHHHHHHHH!!! Hoop voor jou Sandra dat ze nog niet komen en dat het toch stiekum raak is!!
Dank je wel hoor!!! Ik ga gewoon ff mijn mond houden tot vrijdag...hihiihih...want nu weet ik het helemaal niet meer...
Ik duim ook voor jullie allemaal hoor dames! En ja, das niet zo'n gek idee, eerst eens kijken of je eigenlijk wel overtijd bent......hahahaha En Sandra laat je niet gek maken hoor!
Welnee meis...dat ben ik toch al... Komt goed hoor...ik kan het voor het eerst in weken eens een beetje van me af zetten, en dat voelt ff beter!!!