wel of niet testen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda1980, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden! Vandaag zou ik 'officieel' m'n NOD hebben....Maar ja, net met de pil gestopt dus je weet het niet he :(: Nu heb ik wel ontzettend vage klachten, zoals gevoelige tepels, duizelig bij het opstaan, last van m´n ogen, ontstoken tandvlees en ontzettende krampen in m´n onderbuik, al zeker 4 dagen lang.... Wat denken jullie :(: Zal ik testen :(: Ik heb hier wel CB liggen, maar daar moet je een hoog HCG gehalte voor hebben toch :(: Ik kan wel naar de apotheek op de hoek, maar is die iets gevoeliger of maakt dat niks uit :(: Ik durf het haast niet tegen vriendlief te zeggen dat ik gewoon ´ns wil testen, hij vind namelijk dat ik het gewoon nog moet afwachten. Begrijpelijk, maar oh zo frustrerend :) Ik ben er me heel goed van bewust dat het een grote kans is dat het niet zo is natuurlijk, maar toch blijft er die hoop.......

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik zou testen!! Laat je het weten?

3. Niet meer actief

ik zou ook testen! ik kan ook nooit wachten! ik duim voor je.....

4. jansje

jansje Lid

5 mei 2006
    52
    0
    0
    verkoopster
    gewoon testen!mijn duimen draaien voor je!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Kan ook zijn dat het door het stoppen met de pil wat langer duurt allemaal he? Dus niet al te teleurgesteld zijn als blijkt dat je niet zwanger bent...
    Ik was na het stoppen ook een week over tijd...en werd daarna toch gewoon ongesteld.

6. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    ik zou ook gewoon testen maar wel met het idee in mijn achterhoofd dat het ook ontpillen kan zijn!Gaan voor je duimen!!

liefs maloeke

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Kon toch niet wachten :oops: Maar wat ik al zei: helaas niks, zal wel gewoon het ontpillen zijn :D Nu ga ik maar hopen dat ik een goede cyclus krijg......

8. simalex

simalex Bekend lid

Toch wel een teleurstelling of niet?? Dit is mijn eerste pilloze cyclus, maar toch hoop ik natuurlijk stiekum een beetje dat ik toch al wel een beetje zwanger ben.
    Succes met wachten op je ongi en natuurlijk succes met de volgende ronde.

Groetjes Simone

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ja, ik kan niet ontkennen dat ik teleurstelling voel, ik zat net ook beschuit met muisjes te kijken op ned. 1 en toen dat kindje geboren werd, zat ik met dik betraande ogen te kijken hoor :oops: Lekkere muts die ik ben :)

10. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    tuurlijk is het een teleurstelling dat hebben we denk ik allemaal gehad. Ik tenminste wel. Stiekum hoop je toch op een positieve uitslag. Je hoort genoeg verhalen van mensen bij wie het de eerste keer meteen raak is. Kop op, moest ook wel slikken toen ik beschuit met muisjes zat te kijken. Enne het kan nog altijd, zolang de :evil: :evil: er niet zijn. Maar hoort er rekening mee dat het niet meteen raak hoeft te zijn. Sterkte

11. kreeft76

kreeft76 Lid

4 jun 2006
    65
    0
    0
    verpleegkundige
    purmerend
    HI
    ik zit in het zelfde schuitje, 3 dagen over tijd en vandaag getest, maar niks hoor! helaas. Als de :evil: er zaterdag nog niet zijn, test ik dan weer!!
    laat je niet gek maken hoor...
    ik heb een onwijs gespannen buik, alsof er een balletje in zit en zere ogen en hoofdpijn....voel me zo'n muts ook!!!
    onze tijd komt nog wel
    groetjes van kreeft76

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

:cry: :cry:
    Ken het... dit is ook de eerste keer dat ik ongesteld moet worden, zonder pil. Afgelopen zaterdag had ik het moeten zijn, maar nu nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen!

Alleen vanaf afgelopen vrijdag verschrikkelijke buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden, nu nog steeds. Weet iemand of dit erg is? ben best wel onzeker, net zoals de meiden hierboven. maar heb er inmiddels al 2 testen tegenaan gegooid (of nou jah gooien ;) )
    maar geen spoor van enige zwangerschap, zat net al een beetje huilend bij mijn vriend, zo direct kan ik helemaal geen kids krijgen (my biggest fear)

:cry:

in ieder geval iedereen succes!!

13. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Herken het verhaal helemaal, behalve dat ik niet zo emotioneel was. Maar ik voelde mij ook helemaal alsof ik ongesteld moest worden, het duurde alleen 8 dagen langer dan de 2x daarvoor. Ik had ook buikpijn en een opgeblazen gevoel, nu trouwens nog steeds (snel een dikke buik). Heb toen ook 4x getest, maar de laatste keer ben ik uitgegaan van minimaal 35 dagen, en daarna pas testen na 3 dagen. Bij de volgende keer zal ik pas bij 42 dagen testen (dan schiet het gelijk ook lekker op, hoef ik minder lang mijn mond te houden).

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goh meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, en ik weet nu ook dat ik 'gelukkig' niet de enige ben... Allemaal ontzettend veel succes hoor :D Moed blijven houden, want onze tijd komt écht wel :D

15. kreeft76

kreeft76 Lid

4 jun 2006
    65
    0
    0
    verpleegkundige
    purmerend
    HI
    het rare bij mij is dat ik de afgelopen 4 maanden super regelmatig was...cyclus van 30 maanden. En nu dus 4 dagen over tijd met die klachten, tja dan ga je natuurlijk gauw denken dat het misschien raak zal zijn... :)
    nog steeds afwachten

Deel Deze Pagina