pppfff heb nu weer buikgriep...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jellie, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hoi!!

Paar weken geleden heb ik een week flinke gripe gehad, hoge koorts etc. Zoontje ( van toen 5.5 mnd) erg veel aangelegd maar helaas toch een productiedip gehad. Hij komt nu weer voor nachtvoeding. Was het allemaal net een beetje te boven, krijg ik nu ( samen met mijn oudste zoon) buikgriep... Bleh!! DUs kleine weer om de 2 uur aanleggen want nu houd ik weinig binnen..
    Volgende weekis hij 6 maanden dat is de 1ste mijlpaal maar wil zoooo graag langer gaan voeden dus we zetten gewoon door!!!!

Wilde het gewoon even kwijt...

Groetjes Jellie

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bah, vervelend zeg!
    Wat ik me zo eens afvraag.. Zou je geen domperidon mogen gebruiken nu? Dat helpt tegen misselijkheid en kan helpen je productie te verhogen. Of zeg ik nu iets heel stoms?
    In elk geval, beterschap!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat vervelend joh! Hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop!!

Overigens kwam mijn dochter rond die tijd ook weer voor nachtvoeding(en) en inmiddels nog. Zonder productiedip, hier melk genoeg.

4. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai!!

Gelukkig gaat het weer een stuk beter, kort maar krachtig deze keer. Ben eigenlijk nooit ziek.

Voordeel van ziek zijn is dat mijn zoontje nu uren bij mama in bed ligt. Dat vind ik wel heerlijk ( en hij niet minder, zo'n warme mama). Zo intiem is dat dat doe/kan je normaal rond deze leeftijd niet zomaar, dus daar geniet ik erg van! Hij mag dan ook lekker bij mij slapen overdag.

Ik heb idd wel gehoord dat het vaker voorkomt rond deze leeftijd dat ze voor een nachtvoeding komen. Ik weet dat aan de gripe maar dat hoeft natuurlijk niet. Wel kolfde ik toen ook maar 40 ml ipv de normale 180ml.

We zullen zienhoe het de komende tijd gaat. Hij heeft in ieder geval erg natte luiers. En is verder tevreden.

Ik denk zelf dat Domperidon niet nodig is nu, maar bedankt voor de tip!
    Groetjes Jellie

Deel Deze Pagina