Hallo, 4 dagen ongesteld geweest. Daarna 1 dag schoon ( dus geen bloed verlies) gister en vandaag bloed met slijm gehad met afvegen. Vanaf wanneer moet ik nou weer tellen? Zodra ik helemaal schoon ben? Dus geen slijm met bloed? Zo lastig..... zodra dat ik geen bloed heb, dan denk ik hè ik ben klaar. Maar dan de volgende dag zie ik dan weer wat slijm met bloed grrrrrr......
Hey Siss, Als ik hier op de website kijk bij calculatie dan word er gevraagd naar je eerste dag van je laatste menstruatie.
Klopt! Een nieuwe cyclus begint op de dag dat je ongesteld bent geworden. Dat is dus dag 1. Als ik jouw verhaaltje lees, zit je nu op dag 6? (4 dagen bloed, 1 dag schoon, vandaag weer bloed)
Ja dat klopt dan toch wat de site zegt . Eerste dag van je (laatste) menstruatie.... dus de eerste dag dat je bloed kreeg...
Hey iedereen, Even een aparte vraag, hoe zetten jullie die persoonlijke info onder elk bericht die je plaatst, vind dat nergens. grtjs
Oooohhh oeps Dus ( even voor mijzelf, voor de duidelijkheid) om te bereken wanneer ik vruchtbaar ben moet ik in de calculator de eerste dag van mijn menstruatie invullen.
Js inderdaad de eerste dag en dan het gemiddelde van je cyclussen...Als je onregelmatig bent is dit wat lastiger