Ik ben 6 dpo nu Sinds gisteren rugpijn, veel rugpijn! Maar dat kan ook komen omdat ik die avond ervoor uren bezig geweest (zittend op de grond met gebogen rug) ben met iets in elkaar flansen als afleiding voor de honden en vuurwerk De rugpijn straalt een soort van door naar mijn borsten waardoor ze meer zeer doen dan ze deden (klinkt gek , i know maar zo voelt het wel!) Nu vanmorgen om 9:00 wakker geworden na om half4/4uur pas in slaap gevallen te zijn, lage buikkrampen maar geen "dunne" normaal met zulke krampen heb ik toch echt de dunne Ook sinds gister avond ben ik niet warm te krijgen, Dit heb ik niet vaak. En hoofdpijn Ik maak mezelf eens een keer gek, ik let normaal niet echt op kwaaltjes .. Vrees ook dat ik ziek aan het worden ben. Voel me gewoon een beetje ellendig. Zoja , als je ziek word na de eisprong, nemen je kansen dan af ? Er heerst wel een griepje, die ik nog niet gehad heb (en ook niet wil! Schijnt een vervelende te zijn) Moest gewoon even alles van me afschrijven. Ik weet dat progesteron dezelfde kwaaltjes geeft als hcg.... Maar ik word gewoon steeds ongeduldiger, had een eisprong met kerst en wil zo graag geloven dat dat geluk brengt... 4 of 5 januari testen
Ondertussen voel ik me niet ziek meer 1 dag dus maar Zou het wat betekenen Nogsteeds lichte rugpijn & licht gevoelige borsten. Maar verder niets