Ik denk dat we eerst mijn schildklier op goede waardes moeten krijgen voor hij zich druk maakt om mijn cyclus Ik hoop dat als die waardes goed zijn mijn cyclus zich gewoon weer herpakt. Het valt me wel op dat ik nu veel minder haarverlies heb en ik minder moe ben nu ik medicijnen krijg. Het gaat hopelijk de goede kant op. Als ik terug kom uit Duitsland woensdag ga ik weer bloed prikken en volgende week een afspraak maken bij de dokter voor de uitslag. En ook dan zal ik tussen door melden dat ik nog niet ongesteld ben geweest
Hoi hoi!!!! Heb je je eitje al getroffen? Ik denk ik de mijne op 21 december maar het is even afwachten of ie ook gesprongen is
Hier inmiddels ook dag 61. Ik wil pas weer ovulatietesten gebruiken als mijn menstruatie is geweest. Anders denk ik dat het geen zin heeft. Hebben jullie ook de huisarts al gebeld met zo'n lange cyclus en wat kan een huisarts doen eventueel?
Hoi Lisanne! Vervelend.. maar zo te zien heb jij het vaker gehad. Had je dan geen eisprong of een late eisprong? Je weet iig dat je vruchtbaar bent. Ik heb nog niet gebeld. Jij?
Bij de ronde van 54 dagen ook toevallig geen ovulatietesten gebruikt. En deze ronde ook niet. Noem het toeval? 1ste ronde was de ronde na het stoppen van de pil, die was dus ook normaal. Andere rondes ovulatietesten gebruikt en ook netjes eisprong gevonden en gevoeld. Dacht hem deze ronde ook te voelen op dag 19,maar blijkbaar toch niet. Nee hier nog niet gebeld. Misschien van de week toch maar even doen.
Wat voel jij van een eisprong? Ik dacht m ook gevoeld te hebben tegelijk met mijn ovu test maar kan ook tussen mn oren zitten als ik de test zie dat ik het ga voelen... laat je weten wat de huisarts zegt?
Ik ben er geweest en hij doet niets. Hij zei: je hebt een kind, bent nog jong en je bent nog geen jaar bezig. De gynaecoloog zou je nog niet willen helpen. En daarbij weet ik ook sinds kort dat mijn schildklierwaardes afwijken. Ik heb gelezen dat zwanger worden niet verstandig is. Maar bij navraag assistent zei ze dat ik niet hoefde te stoppen met proberen zwanger te raken. Schiet mij maar lek. Je kan alleen maar afgaan op het advies dat je krijgt. Ik tel gewoon heel hard af naar april en ga ook deze cyclus geen ovulatietesten meer gebruiken tenzij ik in ene vruchtbaar slijm zie ofzo. We houden moed!
Je kan vragen of de huisarts een provera kuur wil voorschrijven. Google maar eens erop. Maar in het kort; je slikt 5 a 10 dagen tabletten (meestal 5 daagse kuur) en dat wekt een bloeding/ menstruatie op. Zo kan je proberen je de boel een beetje te resetten zeg maar.