Ik heb echt NOOIT last gehad van pukkeltjes.. Ja heel af en toe had ik er 1, maar nooit meerdere.. Maar sinds ik gestopt ben met de pil is het een drama!! Ik krijg ze na mijn eisprong en dan t/m mijn NOD, als ik dan ongesteld wordt trekken ze weer weg! Maar deze maand is het echt verschrikkelijk!! Zoals deze maand heb ik het nog niet eerder gehad. Tis niet zo dat m'n hele gezicht eronder zit maar van wat ik gewend ben is het echt erg!! iemand misschien een tip? (middeltje) en wie herkent dit?
Ik heb ooit gehoord dat het helpt om er tandpasta op te smeren? Dit schijnt de pukkels uit te drogen. Maargoed als je hele gezicht eronder zit? Haha! Ik denk dat het meer een oplossing is voor 1 pukkel ofzo Verder ben ik ook even benieuwd wie er nog tips heeft. Liefs!
Hoi meiden! Ik heb ook last van puisjes maar ik heb het omdat ik zwanger ben. hopen dat voor jullie ook hetzelfde geld. Liefs Kelly SUCCES meiden!
het komt door de hormonen. Normaal krijg je elke dag een bepaalde hoeveelheid hormonen binnen (tenminste als je de pil gebruikt) nu je die niet meer gebruikt wisselt het. Je kan daar last van krijgen. Ik heb er zelf ook erg last van. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel hoofdpijn, weer last van mijn darmen (was bijna over) en mijn bekken instabiliteit is ook dus danig erger geworden. Je moet er wat voor over hebben om zwanger te worden . Je kunt het beste zo gezond mogelijk eten en niet te veel onnatuurlijke suikers eten. Daar krijg je meer klachten van! succes meid "nita
Jep, puistjes komen helaas van de hormonen. En helaas...daar is niet zoveel aan te doen. Enige tip als 'ervaringsdeskundige' die ik je kan geven is om het goed schoon te houden en er niet teveel aan te zitten. Succes, weet hoe vervelend het is!
hoi hoi ik heb het ook sins ik ben gestopt met de pil gelukkig zijn het niet van die pukkels pukkels je snapt het wel maar allemaal kleine bultjes net wat E1982 zei je kan het het beste goed schoonhouden en veel water drinken groetjes
@Senna09 hehe ja dat bedoelde ik eigenlijk maar dacht hou het netjes hahah ja rode bultjes erg vervelend normaal heb ik ze nooit dus het vald iedereen nog lekker op ook..
Ja, hier nog zo een...:x Sinds dat ik gestopt ben met de pil, heb ik het ook heel erg... Heb er zelfs van mijn moeder al een keer een opmerking over gekregen... Maar ze weet niet dat ik met de pil gestopt ben... Zou er geen tandpasta opsmeren, heb eens op tv gezien, dat dat echt niet helpt... Heb in de Apotheek een licht peelende Face Wash van Normaderm gekocht, en sindsdien gaat het wat beter... Maar er zijn dagen...8)8) IDD. je moet er iets voor over hebben om zwanger te worden... Geef je ook het advies, gewoon goed reinigen en doorbijten...
nou toevallig zei me moeder vorige week, heb je teveel chocola op ofzo? want je hebt ineens allemaal pukkeltjes.. en nog steeds... niet extreem ofzo maar heb er normaal ook nooit last van
Ik heb er ook last van pukkels sinds ik gestopt ben met de pil, maar niet alleen dat. Mijn haren (overal) groeien veel sneller. Voorheen scheerde ik mijn benen eens in de 2 a 3 weken, nu moet ik echt elke week. En ja, ben wat gevoeliger geworden. Volgens de gyno heeft het allemaal met hormonen te maken. Zo zie je maar ook wat voor troep we al die tijd slikken, het onderdrukt van alles en nog wat.
H!!! Jellybean... ECHT, dat van dat je haren meer groeien?? Dat dacht ik al die tijd wel, maar probeerde het te negeren... Heb het idee, dat het zeker in mijn gezicht meer geworden is...:x Maar, dat merk ik dus ook...en dat vind ik nog veel erger als pukkeltjes...
Irritant hé?? Ik heb ook een hele poos veel last van pukkeltjes gehad, maar juist toen ik nog aan de pil was.. ben daarom ook overstap (toen) op een andere pil. Mijn advies is inderdaad ook goed schoonmaken... facewash/scrub gebruiken en als het echt heel erg is kun je ook wel wat van de dokter krijgen.. ik kreeg toen een lotion voor mijn gezicht. Het stomme is dat ik nu nog helemaal geen pukkeltjes heb, sinds ik gestopt ben met de pil.. had ik wel verwacht. Ja af en toe eens eentje, maar dat is wel normaal. Misschien komt het omdat mijn cyclus nog niet normaal is en ik ook nog geen menstruatie heb gehad.. dat het bij mij nog niet gekomen is.. heb het ook het meeste rond deze tijd.. succes ermee!!
Hier nog iemand die er na de pilstop veel last van heeft. Ik heb eens gehoord dat als je zwanger bent, de pukkeltjes weggaan. Laten we daar maar op hopen...
Ik heb er ook aardig last van Mn vriend zei vanmiddag ook van je hebt de laatste tijd wel veel puistjes he Toen ik aan de pil was had ik er nooit last van. Wel vervelend! Hopen idd dat we allemaal snel zwanger mogen zijn en ze dan lekker verdwijnen! Owja haartjes die sneller groeien heb ik ook idd! Had het eigenlijk niet zo door dat het na de pilstop kwam, maar nu ik er over nadenk...
ik had er last van voordat ik met de pil begon en toen ik stopte begon het weer dus ik naar de huisarts.... hij heeft me een lotion gegeven....werkt prima....nergens last meer van...
Mag ik ook ff klagen: Toen ik aan de pil was had ik elke keer als ik ongesteld was erge hoofdpijn, zo erg dat ik een paar dagen op bed lag. Nu ik gestopt ben, heb ik rond mijn ongi ook last van pukkels, niet dat mijn hele gezicht onder zit maar wel een paar, erg irritante pukkels! Ik probeer in die tijd mijn gezicht ook extra te reinigen. Ik gebruik Clinique, duur maar erg fijn. Ook heb ik een week voor mijn ongi en tijdens mijn ongi veel last van buikpijn. Ik weet ook niet goed wat ik daar mee moet? Wat een gedoe eigenlijk hè vrouw zijn? Als we dan zwanger zijn hebben we dan weer de daarbij komende ongemakken en natuurlijk de bevalling! Om daarna weer de ongi ongemakken te krijgen! Die mannen hebben het zo slecht nog niet!
Ik heb vanaf het stoppen met de pil ook erg veel last gehad van pukkels (daarvoor nooit!). Vooral op mijn kin. Ben nu twee jaar van de pil af en nu begint het te stabiliseren (ja, helaas.. zo lang!) Het gaat dus over, maar heb geduld!
hoi hoi, ik heb er sinds ik gestopt ben met de pil ook heel erg last van ,maar ik slik nu die etos zwanger worden en mijn vriend zei het vanmorgen nog dat ik al een poosje geen pukkels meer heb gehad dus of het daardoor kan komen dat weet ik niet ,maar ik heb de laatste tijd wel veel chocolade gegeten en daardoor krijg ik ook altijd pukkels...