pppfff wat is dat toch met hem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ik voel me echt verdrietig .
    na aanleiding van mn vorige toppic dat me zoontje zoveel sliep hebben jullie kunnen lezen dat hij goed ziek is geweest .
    zaterdag toen ik bij d seh aankwam was mn zoontje zn bewustzijn kwijt(dat denken we dat t dat was )
    heel erg eng 3x moeten schudden (niet kei hard natuurlijk ) toen pas kwam hij bij en ging hij huilen .
    opgenomen en de volgende ochtend weer naar huis , van de monitor kwam niks uit verder .
    nu doet hij niksdan huilen en t manneke zit duidelijk niet lekker in zn vel .
    ik ben er nog steeds niet gerust op en t blijft door mn hoofd spoken dat beeld .
    en met dat huilen krijsen en wringen weet ik me ook geen raad meer .
    zou t komn omdat hij daarvoor zo ziek is geweest ???
    hebben jullie daar ervaring mee of moet ik weer naar de dokter ppppffff:(:(:(

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb je vorige topic gelezen. Wat ontzettend vervelend, voor jullie en 't kleine manneke natuurlijk. Ik heb erg geen ervaring mee, maar ga af op je gevoel. Zo te lezen vind en merk jij dat hij niet lekker in zijn vel zit.

Heeft het ziekenhuis verder niets gezegd? Of een vermoeden?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zei het in je vorige topic ook al, maar ik denk aan gewoon flauwvallen. Hij heeft daarna aan de monitor gelegen, zijn urine is daarna nog gecheckt... dus ik denk echt gewoon een kind dat goed ziek is van de buikgriep. Er gaan op het moment echt hele vervelende virussen rond :(

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hebben ze verder ook niet naar bv z'n bloedwaardes gekeken? Geen ontsteking ergens? Ik vind 'm namelijk erg ziek klinken, dat hij nu nog zo erg huilt, klinkt ook niet goed...

5. happymama

geen bloed gecheckt .ik heb echt een vervelend gevoel.nu slaapt hij al de hele ochtend terwijl hij van 7 tothalf8 geslapenheeft ik hebzelf gedroomd daterietsnietgoed is om 10 over 4 naar de ha . al is t maar voor mezelf .nu begin ik ook aan mezelf te twijfelen

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Afspraak maken bij de huisarts? Kan ook reactie zijn op het ziekenhuis

7. happymama

nogietshij liep al3 weken dat doet ie ook niet meeer

8. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik moet wel zeggen dat ik het raar vind dat ze niet even naar zijn bloed gekeken hebben. Ik ben aardig wat keertje op de eerste hulp geweest maar eigenlijk werd er altijd naar zijn bloed gekeken en eventueel urine. Ben je bij een kinderziekenhuis geweest? Vervelend hoor het niet meer lopen kan gewoon komen omdat ie zich nog niet lekker voelt. Probeer vanmiddag even een duidelijk lijstje te maken van klachten en wat er gebeurt is en waar je je zorgen over maakt. Dan kun je die vanmiddag even voorleggen bij dokter Ik vergeet vaak ook de helft als ik daar ben en als ik dan naar buiten ga dan denk ik had ik maar dit en dat. Laat ook duidelijk merken dat je je echt zorgen maakt en wat je wilt van HA.

groetjes kim

9. happymama

jezulttnietgeloven ineens is hijom geslagen hij gingdaar weer lopen en lachen env . ik zeg tegen de dokter of hij is gek of ik ppppfff hopelijk is t klaar en zijn we weer happy familey

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Fijn zeg!!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, gelukkig maar :)
    Maar zo zie je maar: kids kunnen echt goed ziek zijn van een griep :(
    Ik kende onze oudste dochter een paar weken terug ook niet meer terug...

Deel Deze Pagina