Hi meiden, Ik ben nu met bijna 29 weken 7kg aangekomen. Vrij normaal, denk ik. Merk echter nu wel dat ik de laatste tijd meer zin heb in het snaaien maar probeer er niet te vaak aan toe te geven. Heb namelijk geen idee hoeveel ik nog 'verplicht' zal aankomen. Waar ik benieuwd naar ben is hoeveel jullie zijn aangekomen in totaal, of je tijdens de zwangerschap bent los gegaan met eten en hoe snel je de zwangerschapskilo's er weer af had?
Ik ga helemaal los haha en ben nu 11 kg aangekomen. Waar? geen idee want echt een buik heb ik nog niet.. zal wel aan me billen zitten denk ik hihi. Nee,ik let er totaal niet op eerlijk gezegd.. Bij mijn dochter was ik 7kg aangekomen en binnen drie maanden ben ik 40kg afgevallen door een tekort aan b12 en borstvoeding. daar ben ik best ziek van geweest. Ik ben deze zwangerschap gestart met ondergewicht 48 kg en ben nu 58-59 kg.
ik ben nu bijna 10kilo aangekomen en ben bijna 24 weken. Opzich veel aangezien ik met overgewicht begon (dus volgens alles maar tussen de 7 en 11 mag aankomen). Ik heb wel veel vocht in mn benen waar mn fysio zei dat er zeker wel 3 kilo bijzit daardoor. Daar hou ik me maar aan vast Hoop dat ik niet heel veel meer aankom de komende weken...
Ik heb zelf overgewicht en probeer wel op te letten met wat ik eet (lees snoep ) Ik was eerst 4 kilo afgevallen en nu 2 kilo erbij. Merk wel sat mijn behoefte aan snoepen toeneemt, ik geef er wel aan toe maar wel met mate
Met N ben ik 10 kilo aangekomen en was het er na 3 maanden allemaal af. Na 3 weken was er al 6,5 kilo af. De rest is eraf gegaan door het spugen van de volgende zwangerschap Bij M ben ik 6,5 kilo aangekomen. Dit is er nu al bijna helemaal af.
Eerste keer 10 aangekomen die er met 3 weken af waren. Misschien wel eerder maar was eerder niet op de weegschaal gaan staan. Tot nu 9 kilo aangekomen
Voor de zwangerschap woog ik 60 kilo. Toen ik 41 weken zwanger was woog ik 72 kilo, nu 3 maanden na de bevalling weeg ik 56 kilo en ik heb er eigenlijk niks voor gedaan
Mijn verhaal is shocking Zwanger geworden met 60 kilo, met 41 weken woog ik 100. Gelijk na de bevalling 88 kg... Dochtertje woog 4 kilo en ik had heeeel veel vruchtwater. Ik shouw nu nog steeds precies 20 kg teveel gewicht mee
Bijna 20 weken nu en ongeveer 5 kilo aangekomen. Heb ook geen flauw idee waar het zit, een bolle buik heb ik nog niet echt.
Vorige zwangerschap 8 kilo aangekomen. Bij deze zit ik nu op +5 kg. Ik at wat ik wou maar moet er wel bij zeggen dat ik veel minder trek had dan normaal. Na 9 maanden was het er weer af. Maarreu... ik sport dan ook niet (schaam schaam).
Dit is ons 5e kindje, ik kom elke zw 23-25 kg aan en met een paar maanden is het er weer af, zonder te sporten. Ik ben 1.55m en weeg normaal 54 kg dus dat is echt wel shocking. Iedere keer schrikken mensen er van en vervolgens als ik niet zwanger ben vraagt iedereen waar en hoe ik ooit al die kinderen gelaten heb Ik zit nu op 10 kg erbij, maar kan me er niet minder deuk om maken. Gewoon geluk denk ik, ben net een elastiekje btw ook geeneen striem, dat vind ik pas apart met zo een fors gewichtstoename iedere keer.
Ik was een paar weken niet op de weegschaal gaan staan en had ik dat ook maar niet gedaan. +19 kilo is echt niet leuk Ik ben ruim 37 weken zwanger, dus ik hoop dat het daar een beetje bij blijft. Vorige maand zat ik nog onder de 15 kilo en juist deze maand heb ik amper eetlust, dus ik snap het ook niet helemaal.. Is 13-15 kilo echt gemiddeld om totaal aan te komen?
Bij de eerste helemaal los gegaan, 25 kilo aangekomen, veel moeite moeten doen om het er allemaal af te krijgen. Bij de tweede tot 20 weken heel erg opgelet, daarna ietsje minder, wel veel blijven bewegen, 20 kilo aangekomen, die waren er veel sneller weer af, en ik was veel sneller op de been. Dit keer let ik al die tijd al erg op, tot nu toe 7 kilo erbij, dus weer niet zo heel weinig, maar dit keer zie ik aan mijn hele lijf dat het echt alleen buik is, de rest is slanker dan voor ik zwanger werd. Dat helpt me wel om op te blijven letten.
Ik ben nu al 5 kg bijgekomen Toch merk ik dat mijn broeken nog prima zitten, pas nog netjes in mijn maat 40 dus ben niet veel bijgekomen in mijn kont of zo Denk echt dat het mijn buik is want die is al best behoorlijk voor 17w1d, och ja, hopelijk ben ik het na de zwangerschap snel weer kwijt.
Ik was bij Femke 20 kilo aangekomen. Zat allemaal voor, op m'n buik. Had een groot kind, zware placenta en veel vruchtwater. Uiteindelijk was ik na negen maanden weer op gewicht. Heb me tijdens de zwangerschap niet zwaar te buiten gegaan aan eten. Maar heb na de bevalling ook niet echt super m'n best eraan om alles er zo snel mogelijk vanaf te krijgen.