Wij zijn op zoek naar een moderne salontafel. Hebben er best wat voor over om een mooie stevige salontafel te hebben. Het liefst met opbergruimte zoals een la of een soort kist-vorm. Nu zie ik de mooiste salontafels maar allemaal zijn ze van onbewerkt hout etc. Wij hebben een teak houten eettafel, heel mooi, maar je kunt er geen glas op neerzetten. Direct blijvende kringen of vetvlekken. Ziet er niet uit. Bij lakken zou het hele effect weggaan Nu zoek ik dus een mooie salontafel en eventueel een bijpassend tv meubel die niet snel beschadigen als er glazen 'een keer' zonder onderzetter op worden gezet of als ons kleintje er met een speeltje tegenaan botst. Wat voor salontafel hebben jullie en hebben jullie tips qua materiaal van hout of iets anders? Ik hoor het graag! Foto's zouden ook leuk zijn
Wij hebben gewoon teak, ook de eetkamer tafel.. Onbehandeld en ga er paar keer met dag met een nat doekje over en hier geen kringen. Ook potlood enzo haal je er zo af. Wij gebruiken ook geen place-mats en onderzetters
Nou ik heb me toch een salontafel! Kindveilig Gemaakt van surfboardenmateriaal, keihard dus geen deuk in te krijgen Wordt door de kinderen gebruikt als glijbaan Modern Maar..... Je moet er wel van houden. Ik ben er superblij mee in ieder geval. https://www.vidaxl.nl/p/240410/salontafel-hol-design-wit?gclid=CN_x6uuLlcoCFarpwgodGMIDmg
Wij hebben deze: Salontafel Sepp - donker eikenkleur | Leen Bakker Maar dan in een andere kleur (en toen wij hem kochten was de prijs nog een stuk hoger dan nu, grrr :x ) Hij is ideaal. Geen kringen, niet snel te beschadigen en kindvriendelijk. Hij is alleen niet hufterproof. Ik ben namelijk een maand geleden van de trap gevallen en landde op een traphekje dat tegelijkertijd open zwiepte keihard tegen de tafel aan; dus dat stootje zie je wel terug doordat er een kleine inkeping in de rand zit Maar goed, ik ben aardig op gewicht, dus het valt me als nog mee.
Ik raad ook leenbakker aan... Als je op de site kijkt, keuze genoeg.. Ik heb al bijna 9 jaar m'n meubels ervan... En zijn nog steeds goed, en met 3 kids gaan er hier dagelijks meerdere glazen omver!
Wij hebben net deze besteld. Retro, hip en supertof En meer kindproof heb je niet want hij heeft geen hoeken en 2 opberglades (hij is in meer kleuren te verkrijgen overigens) We hebben hem op made.com gekocht