Baarmoeder krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djam, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi Meiden,

Vanmorgen om 6 uur moest ik even naar de wc, ik kreeg toen ineens last van hele erge baarmoederkrampen, ik schrok er best wel van. Misschien komen die krampen doordat alles gaat groeien. Toen ik weer naar bed ging hebben die krampen nog ongeveer een kwartiertje aangehouden. Wie van jullie heeft dit ook gehad en kan mij gerust stellen.

Veel liefs van een ongerste Mariska

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Weet je zeker dat het niet je darmen waren? Vergis ik me nog wel eens in namelijk. Maar ik had de eerste 3 maanden een zeurend gevoel in m'n baarmoeder als ik geplast had, heel gek.
    Zolang je geen bloed verliest zou ik me geen zorgen maken, je baarmoeder groeit ook dus zal je af en toe last van hebben. Als je echt heel erg krampen hebt moet je misschien de vk even bellen. Of als je het gewoon niet vertrouwd. Kunnen ze je misschien gerust stellen.

3. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi,

Ik heb hier ook veel last van gehad in het begin van mijn zwangerschap (ong. week 6-7)en ik weet zeker dat het niet mijn darmen waren. Het was zo erg dat ik echt lag te kronkelen van de pijn 's nachts. Na een week of twee was het ook weer over bij mij.

Probeer je er niet al te veel zorgen over te maken. Pas als je ook bloed gaat verliezen wordt het een ander verhaal.

Ik hoop dat dit je een beetje gerust kan stellen.

Groetjes Willes

4. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Heb ik ook gehad. Vooral als ik nodig naar het toilet moest om te plassen (dus bijvoorbeeld 's ochtends vroeg), dan deed het zeer aan mijn buik. Bij mij werkte het om iets eerder naar het toilet te gaan. Soms had ook gewoon een kramp, soort ongesteldheidskramp zeg maar. Dan ging ik even rustig zitten en over mijn buik wrijven, zodat het wegtrok.

Als je je heel erge zorgen maakt kun je natuurlijk altijd de VK even bellen, maar die krampen kunnen er volgens mij helemaal bijhoren.

Succes!

Liefs,
    Sonja

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    idd, krampen kunnen er echt bij horen. Je kent je baarmoeder alleen van de krampen van je menstruatie, dus is het logisch dat als je dat nu voelt je bang bent dat het niet goed zit.
    Ik heb ook regelmatig krampen gehad en ook 's nachts. Dan is je baarmoeder actiever.

groetjes sanneke

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Djam,

Je hebt deze vraag ook aan de Verloskundige gestelt. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic doe ik dicht.

Elvira

Deel Deze Pagina