Ppff, ik ben ff erg down nu........ Een goeie vriendin van me die had een poos geleden van die kwaaltjes dat ik dacht: die kon nog wel eens zwanger zijn. Haar vriend was er nog niet echt aan toe, dus ik heb er verder niet echt veel aandacht aan besteed toen. Tot 2 weken geleden, ze vertelde dat hij er klaar voor was en ze voor het eggie gingen, nou bij mij is 1 plus 1 is 2 en er waren wel heeel veeel puntjes die ik op kon tellen en ik was er van overtuigd dat ze al zwanger was. We kwamen gister thuis en toen zag ik dat ze gebeld had, ik terug bellen en ze wouden ff een bakkie komen doen........ Ik zeg tegen mijn mannetje: Ooh die gaan vertellen dat ze zwanger is. En ja hoor!! Eerste keer raak. Ik wist het! Ik ben echt heel blij voor ze, maar oh, die gedachte gaat bij mij nu echt van: waarom bij hun de eerste keer wel alles goed en bij ons niet! Ik wil zo graag, vooral na mk en ik wil zo graag dat mijn vader ons kindje ook nog kan vast houden en leren kennen..... Pppfff ik ben zo blij voor mijn vriendin en vriend maar er knaagt nu helemaal iets van: Ik wil ook. Ik zat hier nu anders gewoon 20 weken zwanger te zijn, maar goed daar moet ik niet teveel mee bezig zijn. Onze klusdagen zitten er weer aan te komen en dan ga ik weer in de wacht. Sorry dat ik hier ff klaag, maar ik moest het ff kwijt.
je klaagt helemaal niet meid, heel begrijpelijk!!! ik hoop zo voor je dat je weer snel aantelt en dat alles dan wel goed gaat, dan kunnen jullie als vriendinnen samen zwanger zijn en dat is ook wel speciaal toch!!
och meid, dat is toch gene klagen. logisch dat je even je ei kwijt moet hoor. kan erg hard aankoemen zoiets en zeker als ze de eerste ronde gelijk zwanger raakt, ehb je toch zoiets van ik hoop dat het voor jou ook snel raak is hoor. sterkte
Het is idd geen klagen , iedereen moet zijn ei wel eens kwijt, das zo lekker aan deze site haha. Begrijp precies wat je bedoelt... Kop op meid! Jou tijd komt echt wel !! Kussies Kaatje
ik denk dat iedereen wel af en toe heeft hoor, ook ik heb het wel eens terwijl ik eigenlijk niet eens mag klagen omdat bij de andere 2 kids het direct raak was, nu twijfel ik af en toe nog wel eens of ik het nog wel mee mag maken, en wat je vader betreft kan ik het me zeer zeker voorstellen, toen mijn vader in 2002 overleed en we het wel eens over een kleine hadden voelde ik het heel raar en was er echt niet aan toe en meer omdat mijn vader de kleine niet zou kunnen zien en dat de kleine "opa"niet zou leren kennen...nu zijn we toch bezig voor een 3e en dat gevoel (wel anders) is er toch nog vindt het ontzettend jammer dat deze 3e de enige van ons allemaal zal zijn die zijn of haar opa nooit zal kennen en andersom...heel dubbel dusse heel begrijpelijk meid en of het nou klagen is of niet, het mag af en toe wel eens toch....klaag maar aan daarom is dit forum er toch ook heel veel succes meid dat het maar snel raak mag zijn bij je zodat jullie samen zwanger kunnen zijn
Ik begrijp je heel goed!! En klagen kan je hier natuurlijk altijd doen! Ik vind dat je nog erg positief kunt reageren op hun geluk.Dat is bij mij soms wel een zoek....
Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen... Gister was ik op de verjaardag van mijn nichtje (die een geworden is). Een geweldige jonge dame, die volgend weekend lekker weer eens komt logeren.Juli vorig jaar ben ik met de pil gestopt, maar ondertussen pas 2 keer ongesteld geweest (los van de duivels in de gewone stopweek) en hoewel we helemaal geen haast hebben, begint het langzaamaan toch wat te knagen. Verschillende mensen die vroegen (alleen mijn zus weet dat ik met de pil ben gestopt en zij leeft gelukkig op hele lieve manier mee): en wanneer gaan jullie beginnen? en dan (nu voor het eerst met enige pijn in mijn hart) het gebruikelijke riedeltje: mijn man moet eerst promoveren, we zijn net verhuisd en er dus nog niet mee bezig..... Mijn zus vertelde me dat ze voor de tweede gaan.... zou mooi zijn als we ongeveer gelijk zijn en hoewel ik enorm blij voor haar zou zijn wanneer zij eerder zwanger raakt, weet ik zeker dat er best wat tranen zullen vloeien wanneer dat telefoontje gaat komen..... Nou ja, gewoon maar weer vermannen en verder... groet Chrizzzy
he wat vervelend! nou mij is gisteren hetzelfde overkomen... ik en mijn vriendin zijn allebei bezig. zij al iets langer. beide dezelfde cyclus en moesten op dezelfde dag ongie worden, gisteren dus.... maar we hadden beide van die kwaaltjes waardoor we dachten dat het nu wel eens zo zou kunnen zijn. belde ze me gisteren op is ze zwanger. ik ben SUPER SUPER blij voor haar en dr man, echt waar. alleen ik werd gisteren dus wel gewoon ongesteld. nou de hele dag down geweest. maar toch ook blij dat hun nu lekker een kleine krijgen. je moet denken alles op zn tijd. maar is soms moeilijk als je het zo graag wil.....
Hoi dames, ben wel ff blij dat ik het van me af heb geschreven. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben niet de enige, en ik weet ook dat mijn tijd wel komt, maar ik wil gewoon zo graag dat mijn vader nog iets heeft om naar toe te leven. Niet dat ie nu al op sterven ligt hoor, maar ja, die rotziekte kan zo weer de kop op steken en dan gaat het wel snel denk ik. Deze week gaat nog wel weer snel voorbij want er wordt weer flink geklusd, maar na die tijd....... grrrrr dan moet er weer 2 weken gewacht worden. Tja, er zit niks anders op dan maar weer afwachten.
Da's geen klagen hoor, maar menselijk. Tuurlijk gun je het ieder ander om zwanger te wijn en zeker mensen die je na staan, maar dan krijg je wel even een steekje van "waarom wij niet"? Hopelijk lukt het snel! Suces! Sandra
Patje ik herken het ook hoor. Wij hebben ook een miskraam gehad en mijn broertje is nu ongewenst zwanger. Zij hebben niets voor elkaar zijn nog maar een half jaar bijelkaar enz enz. Anders was ik nu ook 20 weken geweest. Is hier ook veel verdriet om geweest. Maar onze tijd komt ook Patje !!! En dan zijn we echt superblij
Hoi Patje, ik vind helemaal niet dat je klaagt. Ik herken het wel. Ik was zelf 19 juli uitgerekend en had nu achter de kinderwagen kunnen lopen. Maar heb dus na 6 weken een MK gehad. Tja, af en toe denk je er toch weleens aan terug.En dat je vrienden wel snel zwanger worden herken ik ook. Je bent harstikken blij voor ze maar inwendig kan je wel janken. Succes met alles en houd de moed er in. We zijn in iedergeval niet de enigen....... groet RuBaKiWe