hoi allemaal, wie kan mij helpen. Ik ben in augustus 2007 gestopt met de pil.Mijn cyclus is elke maand 30 dagen.Ben nu al 4 dagen overtijd.Moet erg veel plassen en ben erg moe. heb 1 dag overtijd getest (neg)maar wanneer kan ik nu het beste weer testen.
In de omschrijving van zwangerschapstesten staat vaak dat je het beste na 3 dagen weer een test kan doen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.
ik zou idd over een paar daagjes weer even een testje doen(als je niet ongi bent geworden dan),ik hoop voor je dat het raak is!
vanmiddag toch maar weer naar de winkel gegaan om een testje te halen, maar helaas weer negatief. Maar kan het ook kloppen dat het hcg-hormoon niet altijd aan te tonen is in je urine.
Ik testte toen met 1 dag overtijd negatief en 6 dagen later heb ik pas weer getest en toen was die positief. Helaas mk geworden. succes meid hoop dat je snel uit onzekerheid bent! gr vruchtje
helemaal balen.zit echt in de stress. had net heel iets roze bloedverlies. hoop dat het goed gaat. morgen maar ff verder kijken
hoi hoi, gisteravond had ik bij het eenmalig heel iets rose bloedverlies. vanmorgen helemaal niets. maar wacht maar ff af.Misschien is het deze maand toch niet raak....
bedankt voor de reacties. Helaas vanmorgen toch ongi geworden. Maar ff een vraagje vanaf wanneer moet je nu weer tellen.had de 4e dag eenmalig wat bloedverlies 5e dag niets en 6e dag toch ongi geworden. alvast bedankt
je moet de dag aanhouden dat je dus echt helder rood bloed bent gaan verliezen dus bij jou die 6e dag dus. succes verder