Rond oktober ben ik gestopt met de pil. Toen heb ik 3 keer een cyclus gehad van 28 dagen. Maar toen...werd ik op 24 december ongie, een week lang. Toen 5 januari weer, dus na twee weken. En weer een hele week lang. Daarvoor ben ik even bij de dokter geweest. Deze vertelde dat dat kan omdat waarschijnlijk mijn eigen cyclus erdoor kwam. Maar als ik over twee weken weer ongie werd dat ik dan terug moest komen, want dat is niet de bedoeling. Maar nu voel ik me alsof ik weer ongesteld ga worden, en het is dus weer precies 2 weken geleden van de eerste dag van mijn laatste ongie. Moet eerlijk zeggen ben het nog niet, maar voel het geloof ik wel aankomen. Krijg ook altijd puistjes van te voren enzo en dat heb ik allemaal... Ik vraag me gewoon af of iemand dit weleens heeft gehad....als het doorzet ga ik wel weer gewoon naar de dokter. Maar maak me een beetje zorgen. Met een cyclus van maar 14 dagen kan je niet zwanger worden..... En als laatste veel vrouwen voelen hun eisprong, ik dus niet (mocht ik er een hebben) Hoe voelt dit dan? Liefs Froukje
missschien krijg je nu wel je eisprong?dat kan best 2 weken na je menstruatie.ik heb bij me eisprong ook altijd beetje ongi gevoel het rommelt dan daar beneden en heb dan ook wat meer last van puistjes. misschien kun je ovulatie testen gebruiken zodat je weet wanneer je eisprong komt en dan krijg je ook wat meer inzicht in je cyclus. na je eisprong waord je ongeveer 14 dagen erna ongesteld dus misschien zijn die testen wel wat voor jou. groetjes