Vorige maand al vrij vlot een vroege miskraam gehad...en nu net weer een positieve test in handen! Ik heb er gewoon weer alle vertrouwen in dat het deze keer wel goed gaat Ik ben altijd al blij met het forum maar nu helemaal...kan ik het tenminste delen Mijn vriend en ik hebben afgesproken om het nog even een tijdje voor ons te houden...das niet makkelijk
Hey Robin, jij ook al! Wij hebben zo'n beetje tegelijk een vroege miskraam gehad. En nu allebei weer zwanger! Wat onwerkelijk kan dat zijn he? En moeilijk om voor je te houden..ik herken het. Wij willen het pas met 12 wk gaan vertellen..mar heb het gevoel dat iedereen het al aan me kan zien, haha..is natuurlijk niet zo. Daarnaast zal ik wel veel vragen krijgen de komende tijd, we hebben veel uitstapjes staan..etentjes, feestjes, concert etc..en ik hou wel van een wijntje..valt denk ik direct op... GENIET van je zwangerschap! Liefs Loesje
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben er enorm blij mee, maar toch wel iets voorzichtiger blij als de vorige keer! Maar goed, ik hou goede hoop dat het deze keer wel goed gaat @ Loesje: hier staan ook veel dingen in de agenda voor de komende tijd. Voor sommige gelegenheden kan ik het er nog wel op gooien dat ik de bob ben...maar op mijn eigen verjaardag Ik las laatst ergens een stuk dat je ook alcolvrije wijn hebt? Iemand ooit van gehoord? Misschien is dat een optie, maar dan moet niemand anders die fles te pakken krijgen
Hey Robin, ja..ik heb een website gezien waarop alcoholvrije wijn werd verkocht. Weet niet meer wat het is.. maar dan kan je volgens mij net zo goed druivensap nemen in een wijnglas.. Ruikt misschien wat zoeter... maar op die flessen alcoholvrije wijn staat ook duidelijk vermeld dat er geen alcohol in zit, valt dus direct op. Haha: dé oplossing: wijnfles goed omspoelen en druivensap er in, hahaha!
Das inderdaad ook wel wat Maar het kan simpeler, ik drink ook wel eens cola met whisky/amaretto of bacardi...geen kip die ziet dat ik gewoon cola drink (net weer een clearblue gedaan en hartstikke zwanger!)
Haha, ja..das misschien makkelijker dan! En nog een test gedaan, geloofde je het nog niet helemaal? Ik durf eigenlijk een test meer te doen, bang dat ie ineens niet zwanger aangeeft.. dat had ik dus vorige mnd. Ik wacht dus maar lekker af en hoop dat ik de 1e echo op 24 november mag halen! pfff...wat is dat nog ver weg!
Heb je al een afspraak gemaakt? Ik had van die matcare testen gebruikt en wilde toch graag een clearblue gebruiken waar gewoon zwanger of niet zwanger komt te staan (haha, klein beetje een control freak )
oh ja, snap ik hoor! ik heb alleen de digitale gedaan, maar ga morgen ook nog even een normale doen. Woensdag komt m.v.m. en ben zo bang dat ik met die vrouw een test doe en dat die test een negatieve uitslag heeft. Wat haal ik toch een rare dingen in mijn hoofd, zucht... Ik heb op 10 nov een intake bij de verloskundige en de 24e de 1e echo. Ik kan niet wachten..ben zo benieuwd en hoop zo dat het goed mag gaan. Heb jij al een afspraak staan?
@Loesje: ik heb nog geen afspraak staan. We hebben afgesproken dat we over een week gaan bellen voor een eerste afspraak
Hoi meiden, Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan! @Robin&Loesje: ik heb even een vraag aan jullie. Weet niet zo goed waar ik hem anders moet stellen. Op 7 oktober heb ik een mk gehad met 9wkn. Vanmiddag dus ruim 5 weken later heb ik een positieve test in handen. Maar hoe weet ik nu zeker dat ik zwanger ben en dat het geen hcg van mijn vorige zwangerschap is? Ik heb 'n vk gebeld, kon mijn eigen vk nl niet te pakken krijgen en die vertelde mij dat ik zeker zwanger kan zijn. Vooral omdat ik 'n spontane mk heb gehad en geen curretage. Om er zeker van te zijn dat ik zwanger ben kan ik over 3 weken een afspraak maken voor de echo. Dus dan weet ik pas over 3 weken of ik echt zwanger ben. Hoe is dat bij jullie gegaan? Ik baal er nu zo van dat ik bijv 2 wkn na mijn mk geen test heb gedaan en dat die neg. was. Dan wist ik nu met 100% zekerheid dat ik zwanger ben. Alvast bedankt. Liefs, Patries