Vorige maand vroege miskraam en nu weer zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Robin77, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Vorige maand al vrij vlot een vroege miskraam gehad...en nu net weer een positieve test in handen! Ik heb er gewoon weer alle vertrouwen in dat het deze keer wel goed gaat :D Ik ben altijd al blij met het forum maar nu helemaal...kan ik het tenminste delen :) Mijn vriend en ik hebben afgesproken om het nog even een tijdje voor ons te houden...das niet makkelijk ;)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fijn dat je weer zo snel positieve test in handen hebt. Gefeliciteerd meid!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D
    hopelijk blijft het deze keer goed gaan ;)

4. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Robin, duim voor je dat het goed blijft gaan! ;)

5. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Gefeliciteerd Robin! Wat fijn dat het zo snel al weer raak mocht zijn voor jullie!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

8. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    Hey Robin, jij ook al! Wij hebben zo'n beetje tegelijk een vroege miskraam gehad. En nu allebei weer zwanger! Wat onwerkelijk kan dat zijn he?
    En moeilijk om voor je te houden..ik herken het. Wij willen het pas met 12 wk gaan vertellen..mar heb het gevoel dat iedereen het al aan me kan zien, haha..is natuurlijk niet zo.
    Daarnaast zal ik wel veel vragen krijgen de komende tijd, we hebben veel uitstapjes staan..etentjes, feestjes, concert etc..en ik hou wel van een wijntje..valt denk ik direct op...

GENIET van je zwangerschap!

Liefs Loesje

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben er enorm blij mee, maar toch wel iets voorzichtiger blij als de vorige keer! Maar goed, ik hou goede hoop dat het deze keer wel goed gaat :D

@ Loesje: hier staan ook veel dingen in de agenda voor de komende tijd. Voor sommige gelegenheden kan ik het er nog wel op gooien dat ik de bob ben...maar op mijn eigen verjaardag :) Ik las laatst ergens een stuk dat je ook alcolvrije wijn hebt? Iemand ooit van gehoord? Misschien is dat een optie, maar dan moet niemand anders die fles te pakken krijgen ;)

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Gefeliciteerd!

11. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    Hey Robin, ja..ik heb een website gezien waarop alcoholvrije wijn werd verkocht. Weet niet meer wat het is.. maar dan kan je volgens mij net zo goed druivensap nemen in een wijnglas.. Ruikt misschien wat zoeter... maar op die flessen alcoholvrije wijn staat ook duidelijk vermeld dat er geen alcohol in zit, valt dus direct op. Haha: dé oplossing: wijnfles goed omspoelen en druivensap er in, hahaha!

12. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Das inderdaad ook wel wat :D Maar het kan simpeler, ik drink ook wel eens cola met whisky/amaretto of bacardi...geen kip die ziet dat ik gewoon cola drink :) (net weer een clearblue gedaan en hartstikke zwanger!)

13. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    Haha, ja..das misschien makkelijker dan!
    En nog een test gedaan, geloofde je het nog niet helemaal?
    Ik durf eigenlijk een test meer te doen, bang dat ie ineens niet zwanger aangeeft.. dat had ik dus vorige mnd. Ik wacht dus maar lekker af en hoop dat ik de 1e echo op 24 november mag halen! pfff...wat is dat nog ver weg!

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Heb je al een afspraak gemaakt? Ik had van die matcare testen gebruikt en wilde toch graag een clearblue gebruiken waar gewoon zwanger of niet zwanger komt te staan (haha, klein beetje een control freak ;))

15. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Proficiat!

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow SUPER :D

Gefeliciteerd meis.....
    (nu ik ook nog :p )

17. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    oh ja, snap ik hoor! ik heb alleen de digitale gedaan, maar ga morgen ook nog even een normale doen. Woensdag komt m.v.m. en ben zo bang dat ik met die vrouw een test doe en dat die test een negatieve uitslag heeft. Wat haal ik toch een rare dingen in mijn hoofd, zucht...

Ik heb op 10 nov een intake bij de verloskundige en de 24e de 1e echo. Ik kan niet wachten..ben zo benieuwd en hoop zo dat het goed mag gaan.

Heb jij al een afspraak staan?

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @Loesje: ik heb nog geen afspraak staan. We hebben afgesproken dat we over een week gaan bellen voor een eerste afspraak :)

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan!

@Robin&Loesje: ik heb even een vraag aan jullie. Weet niet zo goed waar ik hem anders moet stellen.

Op 7 oktober heb ik een mk gehad met 9wkn. Vanmiddag dus ruim 5 weken later heb ik een positieve test in handen.
    Maar hoe weet ik nu zeker dat ik zwanger ben en dat het geen hcg van mijn vorige zwangerschap is?

Ik heb 'n vk gebeld, kon mijn eigen vk nl niet te pakken krijgen en die vertelde mij dat ik zeker zwanger kan zijn. Vooral omdat ik 'n spontane mk heb gehad en geen curretage.
    Om er zeker van te zijn dat ik zwanger ben kan ik over 3 weken een afspraak maken voor de echo.

Dus dan weet ik pas over 3 weken of ik echt zwanger ben.

Hoe is dat bij jullie gegaan?

Ik baal er nu zo van dat ik bijv 2 wkn na mijn mk geen test heb gedaan en dat die neg. was. Dan wist ik nu met 100% zekerheid dat ik zwanger ben.

Alvast bedankt.

Liefs, Patries

20. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina