Hey dames ! Ik moet even mijn vreugde kwijt: Ik ben zwanger!! Heb half uurtje geleden test gedaan en deze is duidelijk positief Heb alleen wel een vraagje... In de gebruiksaanwijzing van de zwangerschaps test staat: Veel gestelde vragen: "Ik had een positief testresultaat maar na enkele dagen wordt ik toch ongesteld. Hoe kan dit?" Antwoord: Een positief resultaat in een vroeg stadium biedt geen zekerheid over het voortbestaan van de zwangerschap. Het is namelijk bekend dat een zwangerschap in een vroeg stadium spontaan kan eindigen zonder dat de vrouw daar iets van merkt Tot wanneer geldt deze 'vroege stadium' ??? Ik wil het dolgraag aan hele familie vertellen maar ik wil niet 2weken later moeten vertellen dat het toch niet meer positief is
Allereerst natuurlijk: Van harte gefeliciteerd! Na mijn weten neemt een miskraam na 11/12 weken af. Voor die tijd zal het spannend blijven... Als ik over 5 dagen positief test ben ik ook in juli uitgerekend! Spannend! Liefs
Meid gewoon vertellen hoor! klinkt misschien hard, maar als het mis gaat komen ze er ook wel achter... Lekker genieten, en houd je bezig met een positieve zwangerschap!
Proficiat! Hier nog een juli 2009 mama to be! Wij hebben het onze ouiders al verteld en rest van de familie hoort het dit weekend. Mocht het fout gaan dan ben ik blij dat toch iedereen al op de hoogte is en ons kunnen steunen.
Dankje voor alle leuke reacties! Gister dus test gedaan, meteen maar aan mijn pa verteld, die zei: neem de auto mee en vertel het leuke nieuws meteen aan je moeder. Dus 'ff' naar mn moeder gereden hier 1.5uur vandaan maar die was super blij voor ons. en van het weekend mn broers en volgend weekend mijn schoonfamilie. Erg spannend allemaal maar tot nu toe is iedereen erg blij voor ons ookal hadden ze het totaal niet verwacht. Vooral mijn vader moet érg wennen. daar verwacht ik nog wel een preek van haha Groetjes!
Gefeliciteerd allemaal! Wat een vreugde allemaal! Krijg er vlinders van in m'n buik! Ik ben 11 juli uitgerekend
Wij zijn (heel voorzichtig ) ook in de wolken! Ben voor het eerst zwanger! 7 juli uitgerekend! Ik kan niet stoppen met het zoeken van informatie hoe het er nu van binnen allemaal uitziet
Hallo, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een mama to be in juli 2009.. Wij hadden het alleen mijn ouders verteld dat ik zwanger was. Ik denk dat we dat deden 3 dagen nadat ik de test had gedaan. Ik wilde het dolgraag nog met iemand delen (een vrouw)...en dat is dan mijn moeder! En mocht het niet goed gaan dan kunnen mijn ouders ons hierin steunen. Maar wij denken eraan om iedereen het rond Kerst te vertellen. Mooi kerstkado, een neefje of nichtje erbij. Groetjes Luc